ورود تعزیرات حکومتی فارس به اخلال در عرضه کود شیمیایی

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از ورود کارشناسان این اداره به پرونده اخلال در عرضه کودشیمیایی در شهرستان مرودشت خبر داد و تاکید کرد که این پرونده نیز با سرعت رسیدگی خواهد شد.

ورود تعزیرات حکومتی فارس به اخلال در عرضه کود شیمیایی

علی مبشری دوشنبه ۱۸ خرداد به خبرنگاران گفت: طی هفته‌های گذشته شاهد عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی اوره در شهرستان مرودشت بودیم، با توجه به حساسیت موضوع گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به شکل ویژه ورود کردند.

مبشری با یادآوری اینکه کود شیمیایی در سبد کالاهای اساسی قرار دارد و عرضه آن خارج از شبکه رسمی کارگزاران ممنوع است، گفت: براساس گزارش سازمان صمت، یک شرکت تعاونی کشاورزی در مرودشت، مقادیری کود اوره را با قیمتی گرانتر در بازار آزاد فروخته بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس خاطرنشان کرد که پرونده‌ای برای این تخلف به میزان ۶ میلیارد ریال تنظیم شده و با سرعت رسیدگی خواهد شد.

مبشری اضافه کرد: تعزیرات حکومتی در برخورد با افراد حقیقی و حقوقی که به هر نحو در عرضه اقلام اساسی اخلال ایجاد کنند، بدون اغماض ورود می‌کند.

مدیرکل تعزیرات فارس گفت: از شهروندان تقاضا داریم چنانچه اطلاعی از عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی دارند مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت یا ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع دهند و اطمینان داشته باشند که پرونده با سرعت رسیدگی خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها