انتقاد جهانپور از ماسک زدنِ متهم فساد مالی

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت در توییتی از استفاده ماسک سوپاپ‌دار بدون سوپاپ در جلسه رسیدگی به فساد قوه قضاییه که امروز برگزار شد انتقاد کرد و در توییتی نوشت: «این چه جور ماسک و ماسک زدن هست؟»

انتقاد جهانپور از ماسک زدنِ متهم فساد مالی

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت در توییتی از استفاده ماسک سوپاپ‌دار بدون سوپاپ در جلسه رسیدگی به فساد قوه قضاییه که امروز برگزار شد انتقاد کرد و در توییتی نوشت:" این چه جور ماسک و ماسک زدن هست؟"

این تصویر که امروز در رسانه ها منتشر شد و جهانپور هم آنرا بازنشر کرده، متعلق به بیژن قاسم‌زاده بازپرسی است که با دستور فیلترینگ تلگرام در افکار عمومی مشهور شد.

حالا او متهم ردیف یازدهم پرونده‌ای است که برخی از متهمان آن عبارتند از جمله اکبر طبری و‌مصطفی نیاز آذری.

گفتنی است حسین رزاق از کاربران توییتر هم درباره این عکس نوشت: تصویری از کسی که فیلتر ماسک را تحمل نمی‌کند اما فیلتر تلگرام را بر ۴۰ میلیون کاربر تحمیل کرد!

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    این اقا بیژن که ماسک بدون سوپاپ زده وتلگرام را فیلتر کرد در دوران زندان موکاشته وزن کم کرده باور نمیکنید بعکسهای قبلیش نگاه کنید ایران بهشت خلافکارانه بخدا

    نظرات شما -
    • ....
      0

      کدام زندانی با کت شلوار در جلسه دادگاه حاضر میشه ؟

    • ناشناس
      0

      اینا زالون اینا خوناشامن ابنا ازحیوان بدترند ابنا استاد شیطانن اینا .......

  • کاربر ناشناس
    0

    ماسک نزنند تا مردم اینا رابشناسند پست ماسک حرف ردوبدل میکنند. معلوم هم نیست.

  • .....
    0

    واقعا لعنت خدا به کسایی که نمیزارن تلگرام رفع فیلتر بشه..الان که کلا مدرسه شده این گروهایی که معلما تو تلگرام گذاشتن. گوشی بچه ۹ ساله باید فیلترشکن داشته باشه. چیکارکنیم یه سره باید بالا سرش باشیم که یه وقت جای دیگه ای رو باز نکنه. خدا لعنت کنه این مافیای فیلترشکنو.. خدا میدونه چقد به این عوضی ها میرسه که حاضر به رفع فیلتر نمیشند با اینکه خودشون این وضعیتو میدونند

  • جاوید
    0

    البته این نوع ماسک زدن پیام دارد: ای کسانی که پایتان گیر است دیگر روی من حساب باز نکنید. من مهره سوخته هستم . غرق شون غرقتان میکنم.

  • ح
    0

    خیالت راحت این اصلاح طلب تدبیر و امیدی که کشور را چپاول کرده خوب می داند که چطور سر کرونا را کلاه بگذارد شما اگر دلتان می سوزد فکری بحال اقشار ضعیف جامعه بکنید که زیر بار فشار بی لیاقتی اقتصادی دولت در حال له شدن هستند..

  • کاربر ناشناس
    0

    اعدام

  • خبر فوری
    0

    بهتر است هم او و همه مدیران درجه 1 تا 20 مملکت اعدام شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها