مصطفی نیازآذری که نامش در پرونده پولشویی اکبر طبری آمده، کیست؟

در جریان قرائت کیفرخواست در دادگاه اکبر طبری، نماینده دادستان از شخصی به نام مصطفی نیازآذری سخن گفته است. فردی که در پولشویی دست داشته اما برای بسیاری ناشناخته است.

مصطفی نیازآذری که نامش در پرونده پولشویی اکبر طبری آمده، کیست؟

در جریان برگزاری نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده«اکبر طبری» نماینده دادستان از شخصی به نام مصطفی نیازآذری نام برد که پیشتر در پرونده «بیژن قاسم زاده» نیز از او نام برده شده بود.

اما مصطفی نیاز آذری کیست؟

مصطفی نیازآذری متولد ۱۳۵۷ و فرزند کیومرث نیاز آذری است. کیومرث نیاز آذری از زمانی که آقایان ری شهری و گلپایگانی وزیر اطلاعات بودند تا سال ۸۵ به طور پیوسته ریاست اداره کل اطلاعات استان مازندران را عهده دار بود که پس از بازنشستگی در سال ۸۵ تقریبا به مدت بیش از ده سال ریاست دانشگاه آزاد مازندران را عهده دار شد که با آمدن ولایتی وی را از این سمت برکنار نمود.

کیومرث نیازآذری پسرعموی حسین نیاز آذری یکی از نمایندگان شهر بابل هم در مجلس نهم و هم در مجلس دهم است.

حسین نیاز آذری قبل از تکیه زدن به مسند نمایندگی در زمان محمود احمدی نژاد ریاست آب و فاضلاب تهران بزرگ و قائم‌ مقامی شرکت آب و فاضلاب استان تهران را عهده دار بود.

گفتنی است مصطفی نیاز آذری به پشتوانه پدرش، کیومرث نیاز آذری، از رانت های مختلف اقتصادی بهره مند شده است و البته شایان ذکر است که خاندان نیازآذری بخش بزرگی از ییلاقات بندپی سوادکوه و بندپی شرقی بابل را به غنیمت گرفتند.

منبع: اعتمادآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رضا
    0

    نیازاذری ها خودراهمیشه درظاهرمتدین متعصب وپیش نمازمیدانستندماه همیشه پشت ابرنمی ماندایا راتوی مسولین ادم سالمی پیدامی شه فقط خدا می داند

    نظرات شما -
    • طرفدار حق
      0

      از متن خبرتان اینطور برداشت کردم که ایشان سالها سرباز گمنام امام زمان بوده که الان قبل از ظهور حضرت به شهرت رسیدند؟

  • بيكار
    0

    عجب صبري خدا دارد فقط افسوس واي به حال ملت بدبخت

  • مجید فرخی
    0

    این همه فساد ورانت و زایل کردن حق الناس ازطرف پیشانی پینه بسته ها نشان از جاری وساری بودن تزویر در کنه وجودشان است ولی چرا قدرت به دست اینها داده شد واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟

  • عباس
    0

    دزد بازار بوده ما خبر نداریم پس سهم ما چی ازاین خبر دزدی به نظر من بدون سوال وجواب اعدام کنین یا بعد چند مرحله دادگاه میگین 4 سال حبس جرمی انجام نشده فقط اعدام تا درس عبرت بشه در محله عام

  • کاربر ناشناس
    0

    با سلام، کاشکی کسی بود در این مملکت و بررسی می‌کرد همین آقای کیومرث قبل از انقلاب و در دوران مدرسه در دبیرستان دکتر معین اصلا فعالیت سیاسی داشتند و از بانک‌های استان و مخصوصا شهرستان بابل ایشان و یا اعوان انصارش چقدر وام گرفتند و با چه درصدی، البته مسلما چنینین فردی پیدا نخواهد شد چون گند در این مملکت اگر افشاگری شود گوش فلک را..... خواهد کرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    اونایی که این دزدا رو پست ومقام دادن مجازات کنین بیخود نیست که مردم این کشور روز به روز فقیر تر میشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها