ایجاد 10 هزار و 716 شغل تا پایان امسال در ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: سهم امسال استان برای ایجاد اشتغال ۱۰ هزار و ۷۱۶ نفر است.

ایجاد 10 هزار و 716 شغل تا پایان امسال در ایلام

حیدر نعمتی، در نشست کارگروه اشتغال استان ایلام اظهار کرد: برنامه دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغال برای استان‌ها تهیه شده و در آخرین نشست استانداران و معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور جمع‌بندی همه استان‌ها مطرح و برش‌های استانی ایجاد اشتغال تعیین شد.

وی گفت: سهم استان ایلام از ایجاد اشتغال در سال جاری مشخص و ابلاغ و در همین راستا به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است تا به تفکیک هر شهرستان و هر پروژه تقسیم‌بندی صورت گیرد و به فرمانداران نیز اعلام شده تا در کارگروه‌های اشتغال دستورالعمل‌ها را اجرا کنند تا بتوانیم بر اساس برنامه زمان‌بندی به تعهدات استان در خصوص ایجاد اشتغال عمل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: در این زمینه رصد و راستی‌آزمایی انجام خواهد شد و وضعیت دستگاه‌هایی که به تعهدات خود در قبال ایجاد اشتغال عمل نکنند، بررسی و آسیب‌شناسی می‌شود.

نعمتی بر شناسایی و سرکشی مستمر از واحدهای مشکل‌دار استان شناسایی شوند و در تاکید کرد و گفت: کسب و کارهایی در استان وجود دارد که با اندک مشاوره، رفع بیمه و مالیات می‌توان مشکلات آن‌ها را برطرف کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان خواست با بازدیدهای میدانی اطلاعات بیشتری در خصوص واحدهای تولیدی کسب کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها