شناسایی گلوگاه تخلفات مالی در محیط زیست تهران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در جلوگیری از تخلفات در این اداره گفت: شفاف‌سازی و نظارت دقیق در دستور کار این اداره کل است.

شناسایی گلوگاه تخلفات مالی در محیط زیست تهران

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، کیومرث کلانتری با اشاره به اینکه شفاف‌سازی فعالیت‌ها در اداره محیط زیست استان تهران از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی در این اداره کل بخش‌های نظارتی قوی‌تر شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به پتانسیل ادارات محیط زیست استان تهران اختیارات تفویض شده است، تصریح کرد: سعی کرده‌ایم برای نظارت بیشتر بر امور، وظایفی که مرتبط با اداره محیط زیست استان تهران نیست را از سیستم کاری خود حذف کنیم و انجام آن‌ها را به دستگاه‌های متولی بسپاریم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: برای نظارت بیشتر بر فعالیت‌ها و شفاف‌سازی آن‌ها فرایندهای اداری کوتاه‌تر و کارهای بیهوده حذف شده است همچنین نقاطی که حادثه‌خیز هستند و ممکن است که گلوگاه تخلفات مالی باشند بررسی و برای جلوگیری از تخلف در آن نقاط تمهیداتی اندیشیده شده است.

کلانتری افزود: از جمله این تمهیدات تغییرات پرسنلی و تقسیم وظایف در محیط زیست استان تهران است.

وی در پایان گفت: تجمع وظیفه در یک نقطه ممکن است موجب فساد شود ما با تقسیم وظایف سعی کرده‌ایم که همه‌ی تصمیم‌گیری‌ها و صدور مجوزها به یک نقطه ختم نشود. با نظارت دقیق‌تر و تقسیم وظایف می‌توانیم جلوی تخلفات را در اداره محیط زیست استان تهران بگیریم.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها