تصادف جزئی دلیل تاخیر وزیر اقتصاد در مجلس بود

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده تهران مبنی بر علت تاخیر وزیر اقتصاد در مجلس گفت: مطلع شدیم که خودروی وزیر در مسیر تصادف جزیی داشته که باعث تاخیر وی در مجلس شد.

تصادف جزئی دلیل تاخیر وزیر اقتصاد در مجلس بود

محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی این مطلب را در پاسخ به تذکر علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد.

علی خضریان نماینده تهران در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با استناد به ماده 22 گفت: این ماده درخصوص وظایف و اختیارات هیات رئیسه و حفظ شأن و منزلت، اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان است؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار بود ساعت 8 صبح در صحن مجلس حاضر باشد، اما نزدیک به 250 نماینده مجلس بیش از نیم ساعت منتظر حضور ایشان بودند، یعنی 125 ساعت کاری.

وی افزود: آیا این مجلس به اندازه اینکه فرد در زمان مناسب برسد، ارزشمند نیست و جایگاه و شأن آن نباید حفظ شود؟ پیشنهاد من به هیات رئیسه این است که وزیر بازگردند و در زمان دیگری به مجلس بیایند تا متوجه شوند در زمان مقرر و قانونی در مجلس حضور پیدا کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اینکه وزرا باید سروقت در مجلس حضور یابند، بحث درستی است، اما مطلع شدیم که خودروی وزیر در مسیر تصادف جزئی داشته که چند دقیقه با تاخیر حضور یافته و جلسه هم سر وقت برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: هر وزیر یا مسئولی که به مجلس دعوت می شود باید در زمان مناسب و سروقت حضور داشته باشد و عذر وزیر اقتصاد موجه است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها