نماینده عالی دولت در استان البرز :

مهدهای کودک از ۲۴ خرداد باز می‌شود/اجازه فعالیت به تورهای داخلی از هفته آینده

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در استان البرز به جهت اقدامات صورت گرفته بین تمامی دستگاه‌های اجرایی برای بروز کمترین آسیب به مردم به وجود آمد، شاهد بحران و گرفتاری شکننده در استان نبودیم و این روند نیز ادامه دارد.

مهدهای کودک از ۲۴ خرداد باز می‌شود/اجازه فعالیت به تورهای داخلی از هفته آینده

عزیزاله شهبازی روز شنبه ۱۷ خرداد در حاشیه بیست و چهارمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه مشاوران و روسای کمیته ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه دادند، افزود: تا زمانی که به نقطه امنی برای مهار بیماری برسیم همچنان باید استانداردها بهداشتی در ابعاد مختلف رعایت شود.

شهبازی با اشاره به اینکه توصیه های مسئولان درمان استان را باید جدی بگیریم، گفت: در این جلسه مقرر شد مهدهای کودک و کلاس‌های قرآنی از ۲۴ خرداد ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر گیرند.

وی افزود: تورهای مسافرتی داخلی نیز از ۲۴ خردادماه مجاز به فعالیت هستند و در خصوص تورهای خارجی نیز طی جلسات آینده در ستاد ملی تصمیم گیری خواهد شد.

استاندار البرز اضافه کرد: سینماها و کنسرها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها با رعایت نکات ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هفته آینده فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: در البرز اکنون طالقان جزو نقاط سفید محسوب می‌شود و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

شهبازی افزود: در البرز در شرایط مهار قرار دارد ولی همچنان همراهی مردم برای ثبات شرایط نیاز است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها