۳۰ مصدوم و ۱ فوتی در تعطیلی ۳ روزه خرداد در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع ۵ حادثه رانندگی در تعطیلات سه روزه نیمه خرداد در استان اصفهان خبر داد و گفت: در این حوادث یک نفر فوت و ۳۰ نفر مصدوم شدند.

۳۰ مصدوم و ۱ فوتی در تعطیلی ۳ روزه خرداد در اصفهان

عباس عابدی، اظهار کرد: در روزهای تعطیل ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خردادماه، وقوع ۵ حادثه رانندگی به اورژانس استان گزارش شد که شامل ۳ واژگونی، یک انحراف و یک تصادف بود.

وی با اشاره به اینکه در ساعت ۵ و ۲۹ دقیقه روز ۱۴ خرداد در محور خور سه راهی جندق یک مورد واژگونی تیبا به اورژانس استان گزارش شد، گفت: در این حادثه یک دختر ۱۰ ساله فوت کرد و یک زن، یک مرد و دو کودک مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه ساعت ۱۵ و ۲۷ دقیقه روز ۱۵ خرداد، تصادف موتورسیکلت و پژو ۴۰۵ در محدوده پارک لاله به سمت پل چمران اتفاق افتاد، گفت: ۶ مصدوم این حادثه که ۵ مرد و یک زن بودند به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

وی افزود: در ساعت ۲۰ روز ۱۵ خرداد نیز انحراف پراید در ورودی امام خمینی اتفاق افتاد که در این حادثه ۴ زن و ۴ کودک مصدوم شدند.

عابدی همچنین به واژگونی سمند در ساعت ۸ و ۳۱ دقیقه روز ۱۶ خرداد در کیلومتر ۲ جاده کوهپایه به اصفهان اشاره و اظهار کرد: در این حادثه ۳ زن و یک دختر بچه و ۴ مرد مصدوم شدند که ۴ مصدوم توسط امداد هوایی به بیمارستان الزهرا و ۴ مصدوم به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان خاطرنشان کرد: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز ۱۶ خرداد حادثه ویژه واژگونی سمند در محور هرند به اورژانس اصفهان گزارش شد که ۲ مرد، یک زن و یک دختربچه مصدوم و توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل ش

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها