آتش سوزی یک مزرعه دامپروری در محدوده سه راهی گوهردشت کرج

1 هکتار از یک مزرعه دامپروری در محدوده سه راهی گوهردشت کرج طعمه حریق شد.

آتش سوزی یک مزرعه دامپروری در محدوده سه راهی گوهردشت کرج

محمد یساولی رئیس سازمان آتش‌نشانی کلانشهر کرج با اشاره به آتش سوزی رخ داده در محدوده سه راهی گوهردشت گفت: این آتش سوزی مربوط به یک زمین دامپروری بوده و علت حادثه تا کنون مشخص نشده و در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی کلانشهر کرج بابیان اینکه آتش سوزی در یک مزرعه دامپروری بزرگ اتفاق افتاده است گفت: وسعت این مزرعه چند ده هکتار است اما خوشبختانه آتش سوزی در محدوده ای حدود یک هکتار صورت گرفته و حضور به موقع نیروهای آتش نشان ی مانع از گسترش آتش در محدوده وسیع تر شد.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت 20 و 22 دقیقه به اطلاع آتش نشانی کرج رسید و با احتساب وضعیت ترافیکی این روزها، نیروهای آتش نشانی 20 و 40 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

یساولی بیان داشت: در این عملیات 21 نیروی مخصوص اطفای حریق با همراهی 7 خودروی آتش نشانی و مشارکت یک دستگاه تریلی پشتیبانی حضور داشتند و حریق در مدت حدود یک ساعت به صورت کامل اطفا شده است و در حال حاضر نیروهای آتش نشانی مخصوص لکه گیری و اقدامات پیشگیرانه هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه همشهریان اخبار موثق را از رسانه های رسمی دنبال کنند گفت: نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور دارند و تلاش لازم برای مهار آتش سوزی در حال انجام است اما ابعاد آتش سوزی بزرگ است و در مناطق اطراف قابل رویت است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها