نیمکت‌نشینی احتمالی جهانبخش برابر آرسنال

بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون در اولین بازی تیمش پس از شروع مجدد لیگ جزیره، احتمالا نیمکت نشین خواهد بود.

نیمکت‌نشینی احتمالی جهانبخش برابر آرسنال

تیم فوتبال برایتون در اولین بازی خود پس از شروع مجدد لیگ برتر در تاریخ ۲۰ ژوئن میزبان آرسنال خواهد بود که بر اساس پیش بینی سایت «اسپورت مول» علیرضا جهانبخش در این بازی روی نیمکت ذخیر‌ها قرار خواهد داشت.

این سایت ضمن انتشار ترکیب احتمالی برایتون از علیرضا جهانبخش به عنوان ذخیره «مارچ» هافبک فرانسوی برایتون نام برد.

بر اساس این گزارش، تیم گراهام پاتر با وجود این که از تاریخ ۲۸ دسامبر نتوانسته هیچ پیروزی به دست آورد، به لطف چهار تساوی از ۵ دیدار اخیر، موفق شده خود را در خارج از منطقه سقوط حفظ کند.

اگرچه بعید است پاتر در ترکیبی که در آخرین بازی تیمش در خانه ولورهمپتون بسیار خوب عمل کرد، تغییراتی اعمال کند، اما او احتمالا ۲ بازیکن دیگر در ترکیب قرار دهد.

در صورتی که پاتر بخواهد یک یا ۲ تغییر در تیمش ایجاد کند، ممکن است الکسیس مک آلیستر یا علیرضا جهانبخش را به جای سولی مارس وارد بازی کند.

روزنامه آرگوس هم با اشاره به قانون جدید استفاده از ۵ بازیکن در لیگ جزیره با اشاره به گل قیچی برگردانی که جهانبخش در ابتدای سال ۲۰۲۰ برابر چلسی به ثمر رساند و برایتون را از شکست داد، نوشت این گل هنوز هم در میان بهترین گل‌هایی است که توسط یک بازیکن تعویضی در لیگ جزیره به ثمر رسیده است و با وجود این که در ۹ بازی آینده هر تیمی، تیم‌ها می‌توانند ۴۵ تعویض داشته باشند بعید به نظر می‌رسد کسی بتواند این گل را تحت الشعاع قرار دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها