مسافران خراسان رضوی بیشترین تردد را در جاده‌های خراسان شمالی داشتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: بیشترین تردد در جاده‌های خراسان شمالی مربوط به مسافران از خراسان رضوی با ۴۰ درصد گزارش شده است.

مسافران خراسان رضوی بیشترین تردد را در جاده‌های خراسان شمالی داشتند

جعفر شهامت اظهار داشت: از ۱۳ تا ۱۵ خردادماه جاری، ورود ۷۱ هزار و ۳۵۹ دستگاه خودرو به استان و خروج ۶۴ هزار ۹۹۳ دستگاه خودرو از استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: در مدت مشابه پارسال، تردد ورودی به استان، ۱۱۰ هزار و ۵۰۲ دستگاه و تردد خروجی از استان، ۱۰۰ هزار و ۸۹۳ دستگاه گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: اکنون ترافیک در محورهای مختلف استان روان و بدون مشکل خاصی برقرار است.

شهامت اظهار داشت: در روز گذشته، پانزدهم خرداد ماه جاری، ورود ۲۰ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو به استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، خروج ۱۹ هزار و ۵۸۱ دستگاه خودرو از استان گزارش شده است، افزود: روز گذشته، تردد در محورهای استان، نسبت به روز ۱۴ خردادماه جاری، ۱۶ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۸ درصد کاهش دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در جاده‌های خراسان شمالی مربوط به مسافران از خراسان رضوی با ۴۰ درصد، استان گلستان و تهران با هفت درصد و مازندران با ۴ درصد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۳۶ درصد از ترددها هم مربوط به خودروها با پلاک‌های خراسان شمالی بوده است.

وی درباره ترافیک در محورهای استان در چهاردهم خرداد ماه جاری اظهار داشت: در این مدت، ورود ۲۶ هزار و ۱۹۵ دستگاه خودرو و خروج ۲۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو در استان گزارش شده است و در این مدت، تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال، ۴۲ درصد کاهش دارد.

مدیر کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ خردادماه هم میزان تردد ورودی به استان ۲۵ هزار و ۲۹۶ دستگاه خودرو و تردد خروجی از استان ۲۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو بوده است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها