گریزمان در لیگ MLS بازی خواهد کرد

مهاجم بارسلونا اعلام کرد می خواهد در آمریکا از فوتبال خداحافظی کند.

گریزمان در لیگ MLS بازی خواهد کرد

به گزارش موندو دپورتیوو، آنتوان گریزمان علاقه زیادی به بسکتبال NBA دارد. در یک مصاحبه مهاجم بارسلونا اعلام کرد دوست دارد دوران بازی اش را در لیگ MLS پایان دهد. بازیکن فرانسوی گفت: نمی دانم چه تیمی اما در حقیقت دوست دارم در این لیگ بازی کنم. برای من پایان یافتن دوران بازی‌ام در آمریکا یک هدف است. البته در صورتی که بتوانم خوب بازی کنم، بازیکن مهمی برای تیم باشم و برای قهرمانی تلاش کنم.

مهاجم ۲۹ ساله هنوز فرصت دارد با بارسلونا عناوین بزرگی فتح کند. گریزمان در این رابطه اظهار کرد: قهرمانی با بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برای من یک رویا است و همچنین هدفم است. سپس قهرمانی های دیگری که امکانش خواهد بود. علاوه بر این یک جام جهانی پیش رو داریم که قرار است در قطر برگزار شود. سپس می توانم به لیگ MLS فکر کنم.

بازیکن فرانسوی در کنار دیگر هم تیمی هایش در حال آماده سازی خود برای بازگشت به رقابت ها است. او به خاطر بحران کرونا که موجب شد سه ماه لالیگا متوقف شود مشتاق بازگشت به میادین است.

گریزمان با بارسلونا تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد و در نخستین فصل حضورش در این تیم می تواند قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را تجربه کند. بازیکن سابق اتلتیکو مادرید در ۳۷ بازی با پیراهن بارسا ۱۴ گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها