روزانه ۷۵ دستگاه کامیون از مرز میرجاوه عازم پاکستان می‌شوند

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: در پی توافق انجام شده با کشور پاکستان، روزانه ۷۵ دستگاه ناوگان باری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حمل کالا وارد پاکستان می شوند.

روزانه ۷۵ دستگاه کامیون از مرز میرجاوه عازم پاکستان می‌شوند

عبدالهاشم حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: با پیگیری‌های این سازمان و رایزنی با وزارت امور خارجه، وزارت کشور و گمرک و شرکت‌های حمل و نقل و صاحبان کالا و در پی توافق انجام شده با کشور پاکستان، هم اینک روزانه ۷۵ دستگاه ناوگان باری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حمل کالا وارد کشور پاکستان شده و بلافاصله پس از تحویل بار به کشورمان باز می‌گردند.

او ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی سازمان راهداری و رایزنی‌های انجام شده برای رفع مشکل توقف اجباری ناوگان حامل بار صادراتی و ترانزیت در مرز میرجاوه در پی محدودیت‌های مرزی ناشی از شیوع بیماری کرونا هم اینک تردد کامیون‌ها از این مرز در حال انجام است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از پروژه‌های فعال این بخش، توسعه زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه و کارگاه‌های تعمیر ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان بازدید کرد.

حسن نیا با حضور در کارگاه تعمیر ماشین آلات راهداری، از نزدیک بر روند نوسازی و بازسازی این دسته از ناوگان نظارت کرد و اظهار داشت: تعمیر و بازسازی بیش از ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری این استان با استفاده از توان نیرو‌های متخصص بومی، منجر به میلیارد‌ها تومان صرفه جویی اقتصادی و رونق اشتغال تخصصی در صنعت راهداری شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور همچنین در بازدید از پایانه مرزی میلک و میرجاوه بر روند گسترش و بهسازی زیرساخت‌های این پایانه ها، نظارت و اهمیت پایانه‌های مرزی در رونق اقتصادی و توسعه صنعت حمل و نقل و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تاکید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها