قالیباف حق ندارد رئیس فراکسیون اکثریت مجلس شود

نماینده گرمی و مغان گفت: رئیس مجلس و نواب حق شرکت در انتخابات شورای مرکزی به عنوان کاندیدای هیئت رئیسه فراکسیون را ندارند.

قالیباف حق ندارد رئیس فراکسیون اکثریت مجلس شود

ولی اسماعیلی عضو هیئت اجرایی شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی با اشاره به فراکسیون‌ها و کمیسیون های مجلس یازدهم اظهار کرد: اولین مجمع عمومی فراکسیون برای انتخاب اعضای شورای مرکزی بعد از تعیین کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل خواهد شد.

او ادامه داد: در این مجمع عمومی، اعضا شورای مرکزی به مدت یک سال انتخاب و شورای مرکزی نیز بلافاصله اعضای هیئت رئیسه را برای مدت یکساله انتخاب خواهند کرد. بر اساس اساسنامه جدید، رئیس مجلس و نواب حق شرکت در انتخابات شورای مرکزی به عنوان کاندیدای هیئت رئیسه فراکسیون را ندارند، به عبارتی رئیس فراکسیون به عنوان رئیس بزرگ‌ترین فراکسیون سیاسی کشور در امورات مجلس با رئیس مجلس هم افزایی خواهند داشت.

عضو هیأت اجرایی شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی افزود: اعضای هیئت رئیسه موظف هستند رفتار فراکسیونی نمایندگان محترم را بر اساس، اساسنامه و مرامنامه فراکسیون زیر نظر داشته باشند. احتمال تشکیل هیئت داوری برای جذب مستقلین در فراکسیون هم متصور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • احمد ورامینی
    0

    این تیتر درست نیست . طوری از خودتون نوشتین قالیباف حق ندارد ... که انگار نماینده از قالیباف کینه شتری به دل داره . لطفا سعی کنین عامل وحدت بشین نه تفرقه .

  • بهلول
    0

    وقتی شهرداری بودی رنگمو میگذاشتی حالا سفیدی مو بهتره .نقشی بازی میکنی ها.

  • خانی عباس
    0

    اقای قالیباف باید دست این واسطه های مجلس قطع کنه که در مجلس دلالی نباشه انشاالله ...وبعضی ها هم خوش ندارن ولی قالیاف ما حمایت می کنیم که ظلم تمام بشه برای ملت دست دزدان قطع می کنه ودر سال اینده احمدی نژادها ریس جمهور می شوند انشاالله

  • امیر
    0

    تف به روتون با این تیترهایی که میزنید...!!خب عوضی بنویس.براساس قانون جدیدی رئیس مجلس وجواب نمی توانند در ....باشند!! پس چرا عمدا می نویسید فلانی گفته قالیباف نمیتونه در ....باشد!!ای بر پدرتان لعنت باد بی شرفا!

  • جنوب شرق
    0

    زنده وپاینده باد مرد بزرگ قالیباف.. تو نباید از غر زدن بعضی از رجل سیاسی بهراسی.. این افراد هیچ کاری از دستشان بر نمی اید.. از حقوق به حق مردم ایران زره ای کوتاه نیا.. از حفوق مردم فقیری که صدایشان را کسی نمی شنود..خداوند با توست...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها