دستگیری ۲ زن خشن که عضو باند سرقت مسلحانه بودند

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مسلح در این استان خبر داد. در این باند ۳ نفره ۲ تن از آنها زن بودند که پس از شناسایی به دام افتادند.

دستگیری ۲ زن خشن که عضو باند سرقت مسلحانه بودند

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در اوایل خرداد ماه جاری از منزل یک شهروند در منطقه گرمدره شهرستان کرج از سوی سرنشینان دو خودروی سواری ۲۰۶ و پرشیا، با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز موضوع را به صورت ویژه دردستور کارخود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدمات ویژه پلیسی و اظهارات شاکی یکی از سارقان را شناسایی و طی استعلام از سوابق کیفری وی مشخص شد که وی یکی از متهمان سابقه دار است و در حال حاضر در استان تهران سکونت دارد.

سرهنگ نادربیگی گفت: با دریافت نیابت قضایی این فرد طی یک عملیات غافلگیرانه به همراه دو همدستش که زن بودند در یکی از شهرهای استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها دو قبضه سلاح گرم، تعدادی سلاح سرد، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که دارای سابقه سرقت در تهران بود و مقادیری کالای سرقتی کشف شد.

وی افزود: متهمان تاکنون به ۵۰ فقره سرقت خودرو و منزل در مناطق مختلف استان البرز و تهران اعتراف کردند

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • قفل ضد دیلم و حفاظ ضد دیلم
    0

    هرگز نمیتونید احساس خانم خانه، کودکان یا حتی تمام خانواده در کنار یکدیگر را مجسم کنید وقتی داخل خونه در حال استراحت هستند که سارقین با دیلم یا پیچگوشتی درو بار میکنند و یا حتی تحت عناوین مختلفی زنگ میزنند و تا درو باز کردید هجوم میارن داخل. پس دوراندیش باشید. فکر نکنید این مشکلات فقط مال همسایه است. برای غیر ممکن کردن ورود سارقین از طریق دیلم زنی یا توپی زنی، یک قفل ضد دیلم روی در نصب کنید که سارقین بدون هیچ اما و اگری نتونن وارد شوند و برای سرقتهایی که خود شما درو برای سارقین باز میکنید، یک گاوصندوق ضد دیلم مجهز به قفل ضد زورگیری تو خونه داشته باشید و تمام اموال و اسناد با ارزش را داخل اون گاوصندوق بذارید و آسوده زندگی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها