فال روزانه پنج‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنج‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

دوست عزیزی که ۱۵ خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز در جایی از زندگی خود ایستاده اید که اعتماد به نفس تان افزایش یافته و ایمان تان به خود محکم شده است. حال که خدا شما را بار دیگر متولد کرده و از این که یک سال دیگر بزرگ شده اید، احساس خوبی دارید، به ندای درونی تان گوش دهید و به جای این که منتظر جواب از دیگران باشید، خود راه درست را پیدا کنید. شاید این راه ابتدا ترسناک به نظر رسد، اما با گذشت زمان شما نیز رشد کرده و با تغییرات زندگی هماهنگ می‌شوید. در ماه مهر قدم به مرحله تازه‌ای از زندگی می‌گذارید و با تمام کردن پروژه‌های قدیمی، جای بیشتری برای ایده‌ها و موفقیت‌های جدید باز خواهید کرد. عشق نیز در زندگی شما ریشه و شما را با عطر خود مست می‌کند. نهایت لذت را از تک تک لحظه‌های زندگی تان ببرید.

فروردین

شما برای رسیدن به آرامش و تعادل در زندگی راه‌های مختلفی را امتحان کرده اید و ماسک‌های مختلفی را به چهره خود زده اید طوری که حقیقت واقعی تان را فراموش کرده اید. برقراری تعادل میان دنیای بیرون و درون بریتان سخت شده و به همین دلیل نمی‌توانید تصمیم درست را بگیرید، اما بهتر است تنها به خودتان اعتماد کنید تا به جواب نهایی برسید. اگر احساسات تان فوران کرده است و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید، پیشنهاد می‌کنیم که در فعالیت گروهی مانند کلاس‌های ورزشی یا هنری شرکت کنید.

اردیبهشت

شما وارد مرحله‌ای از زندگی می‌شوید که نیاز به سخت کوشی و تلاش بیشتری دارد. بهتر است به جای این که وقت خود را صرف استراحت و میهمانی رفتن کنید، بیشتر بر کارهایتان تمرکز کنید. نگران نباشید، زیرا این شرایط موقتی است و به زودی دوباره به زندگی عادی خود باز می‌گردید و می‌توانید در کنار کار، دوباره خوش بگذرانید و تفریح کنید. زمان خوبی است تا بنشینید و برای آینده خود یک برنامه ریزی دقیق کنید تا قدم‌های بعدی را حساب شده بردارید.

خرداد

شما فرد مهربان و رئوفی هستید که افرادی را که برای مشورت نزد شما می‌آیند، هیچگاه نا امید نمی‌کنید. زاویه دید شما به زندگی و مسائل برای همگان قابل اعتماد و احترام است. اگرچه برخی از اطرافیانتان مدام جلوی پایتان سنگ می‌اندازند، اما به آن‌ها توجهی نکنید و با قدرت و اعتماد به نفس همیشگی به راه خود ادامه دهید. مدت هاست برای زندگی عاطفی خود نگران هستید و می‌خواهید به آن تغییراتی بدهید. حال زمان خوبی برای عمل کردن به افکارتان است.

تیر

کمی نگران به نظر می‌رسید. شما مدت هاست برای شروع رابطه‌ای تلاش می‌کنید، اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می‌شود و شما را از حرکت باز می‌دارد. شاید بهتر است این بار به جای انتخاب مسیری پر پیچ و خم، مسیر مستقیمی را برگزینید. اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار نگیرید، احتمال موفقیت تان کاهش خواهد یافت. امروز که از عشق تان دور هستید، فرصت این را پیدا خواهید کرد تا کمی با خود خلوت کنید. نگران نباشید، زیرا این دوری نه تنها به رابطه شما لطمه‌ای وارد نخواهد کرد بلکه برای هر دویتان نیز فوایدی را به همراه خواهد داشت.

مرداد

اگر چه دوست دارید به همه ثابت کنید که بهترین هستید، اما زندگی میدان مسابقه نیست و شما نباید برای رسیدن به خط پایان عجله کنید. از زمان خود لذت ببرید. شما فردی هستید که از پیشرفت دیگران خوشحال می‌شوید. دوست دارید عشق زندگی تان را در مقام‌های بالاتری مشاهده کنید و در تکامل او سهیم باشید. هر کاری که از دست تان بر می‌آید برای شادی و رضایت او انجام می‌دهید، اما حواستان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. انتظار نداشته باشید که ناگهان یک معجزه همه چیز را تغییر دهد، شما نیز باید به تلاش خود ادامه دهید. هنوز چیز‌های زیادی در این رابطه وجود دارد که از آن بی خبرید بنابراین به راه خود ادامه و در کنار آن به یکدیگر نیز کمی فضا دهید.

شهریور

اخیراً در ارتباط با عشق تان دچار مشکل شده اید و گویی در دو مسیر متفاوت از هم قدم بر می‌دارید، اما صبور باشید و برای یک بار هم که شده بگذارید طرف مقابل تان در کار‌ها پیش قدم شود. از بحث‌های جدی با دیگران نترسید، زیرا می‌تواند نتایج مثبتی برایتان به همراه داشته باشد. برای بستن قرارداد، امروز بهترین زمان است، فقط قبل از امضا هر برگه ای، متن آن را به خوبی بخوانید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر به دنبال راهی برای تغییر روحیه تان هستید، امروز که تعطیل است به طبیعت بروید و کمی به خودتان استراحت دهید.

مهر

ممکن است در چنین روزی، در مورد مسائلی که با عشق و عاشقی سرو کار دارند، به مشکل بر بخورید. می‌خواهید طبق نقشه‌هایی که از قبل کشده اید، تغییراتی را در روابط خود ایجاد کنید، اما یادتان باشد که از مشورت با شریک زندگی تان غافل نشوید در غیر این صورت سوءتفاهم‌هایی را به همراه خواهد داشت. با گفتگو می‌توانید راه‌های بهتری را برای ادامه مسیر انتخاب کنید. اگر شکستن محدودیت‌هایی که برای خود ساخته اید سخت است، از دوستان یا خانواده خود کمک بگیرید. آن‌ها با شناختی که از شما دارند، می‌توانند در این راه به شما کمک کنند.

آبان

اگر چه تا به حال چشمانتان را بسته و از اطراف بی خبر بودید، اما توصیه می‌کنیم از این به یعد با دقت بیشتری به اطراف نگاه بیاندازید. شخصی حواسش مدام به شما است و امکان دارد در چنین روزی از شما در خواست کند تا با او همراه شوید. اگر چه ملاقات اول شما شاید کمی جدی به نظر برسد، اما به زودی صمیمیت خاصی میان تان برقرار خواهد شد و لحظات خوبی را سال‌های سال در کنار هم تجربه خواهید کرد. امروز شانس در خانه شما را زده است و دست به هر کاری بزنید، موفق خواهید شد بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید.

آذر

امروز احساس خوبی دارید، اما شرایط به گونه ایست که هر چه بیشتر ابراز احساسات می‌کنید، دیگران بیشتر شما را نقد می‌کنند و موجب ناراحتی تان می‌شوند. متأسفانه اکنون زمان خوبی برای بیان احساسات تان نیست، زیرا اطرافیان تان آمادگی شنیدن آن‌ها را ندارند پس اجازه ندهید هیچ چیز مانع انرژی مثبت شما شود. این روز‌ها ذهن تان مدام درگیر رابطه عاطفی تان است. به فکر ایحاد یک تغییر هستید و حال که جسارت آن را دارید و قدرت درک تان نیز بالا رفته، بهترین زمان برای عمل است. منتظر یک معجزه در زندگی تان باشید.

دی

بهتر است به دنیای درون تان سری بزنید و کمی عمیق‌تر به ندای قلب تان گوش دهید. عجله را کنار بگذارید، قبل از برداشتن اولین قدم خوب به برنامه‌هایی که برای آینده خود در سر دارید فکر کنید و احساسات دیگران را نیز در آن دخیل کنید. بهتر است به جای نشان دادن عکس العمل سریع، کمی عاقلانه و سنجیده‌تر برخورد کنید. اگر احساس می‌کنید که رابطه عاطفی تان دچار یکنواختی شده است، موانع موجود را بر دارید و به رابطه خود تغییراتی دهید. فرصت تجربه یک عشق آتشین را بار دیگر هم به خود و هم به عشق زندگی تان بدهید.

بهمن

همه چیز آنطور که شما می‌خواهید و مدت هاست برای رسیدن به آن تلاش می‌کنید، سر جای خودش قرار خواهد گرفت. زمان برداشت محصول و موفقیت از راه رسیده است. اگر اصول اولیه را رعایت کنید و قدم اول را به درستی بردارید، قدم‌های بعدی نیز برایتان آسان خواهد شد به شرط آن که جزییات را نادیده نگیرید. شما بیش از هر شخص دیگری به معجزه عشق ایمان دارید و خوب می‌دانید که عشق چگونه می‌تواند سختی‌ها را از میان ببرد و راه را هموار کند؛ بنابراین اگر در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شده اید، بدون نگرانی و با جسارت، صداقت و اعتماد به نفس کافی در صدد ایجاد تغییرات لازم بر آیید.

اسفند

این روز‌ها احساس می‌کنید که به حمایت اطرافیان تان محتاج اید. اگر چه ممکن است خانواده یا دوستان تان به طور پنهانی حامی شما باشند، اما سعی کنید روی پا‌های خودتان بایستید و به دیگران تکیه نکنید. شما قادرید حتی در سخت‌ترین شرایط هم راه خودتان را بیابید. ندای قلب تان می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد پس به آن گوش دهید. اگر احساس می‌کنید که رابطه عاطفی شما شور و هیجان خود را از دست داده، به فکر تغییراتی که برای هردویتان جذابیت دارد، باشید. روز‌های تعطیل فرصت خوبی برای این کار است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • amir
    0

    خخخخخ همه ماهها رو زده در رابطه عاطفی دچار مشکل شدید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها