مهلت شرکت در مسابقه داستان‌نویسی خودنویس تمدید شد

دبیر علمی دومین مسابقه داستان‌نویسی نشر سرای خودنویس از تمدید مهلت شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۳۱ خرداد خبر داد.

مهلت شرکت در مسابقه داستان‌نویسی خودنویس تمدید شد

احسان رضایی با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه داستان نویسی خودنویس، اظهار کرد: به دلیل درخواست متقاضیان و با بررسی‌های صورت گرفته از طرف داوران، مهلت شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۳۱ خرداد تمدید شد.

رضایی افزود: شرکت در دومین مسابقه داستان نویسی خودنویس با ارسال طرح داستان با موضوع استقلال و در چهار محور خوداتکایی و پیشرفت اقتصادی، خودباوری و جنبش علمی، الگوی فرهنگ اسلامی-ایرانی و استقلال سیاسی از طریق وبگاه خودنویس به آدرس WWW.khodnevis.ir امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: داوری این مسابقه در دو مرحله انجام می‌شود، در مرحله اول طرح‌های داستانی دریافتی توسط داوران بررسی شده و ۲۰ طرح برتر براساس میزان خلاقیت و میزان قابلیت آن طرح برای تبدیل شدن به یک رمان خوب انتخاب می‌شوند. در مرحله بعد، طرح‌های برتر در پنج گروه چهار نفره با حضور پنج مربی نویسنده مطرح در کارگاه‌های نویسندگی رایگان شرکت داده خواهند شد و در نهایت با داوری از بین رمان‌های تکمیل شده سه طرح برتر انتخاب خواهد شد.

رضایی گفت: جوایز نفرات برتر این مسابقه به ترتیب، ۱۰ میلیون تومان، هفت میلیون تومان و پنج میلیون تومان خواهد بود.

دبیر علمی دومین مسابقه داستان نویسی خودنویس اظهار کرد: کتاب میرزا مقنی گورکن نوشته علی درزی از آثار ارسال شده برای شرکت در اولین مسابقه داستان نویسی خودنویس بود که بعد از بررسی داوران به عنوان اثر برتر معرفی و منتشر شد.

رضایی ادامه داد: همچنین سایر کتب برتر سال گذشته که در اولین مسابقه خودنویس شرکت کرده بودند در دست انتشار است.

وی گفت: افرادی که به داستان نویسی علاقه‌مند هستند می‌توانند از طریق شرکت در مسابقه خودنویس برای شکوفایی استعداد خود و در نهایت انتشار کتاب اقدام کنند.

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها