نیاز فوری به گروه‌های خونی منفی برای نجات جان بیماران

مدیرکل انتقال خون استان تهران از پایتخت نشینان درخواست کرد تا بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

نیاز فوری به گروه‌های خونی منفی برای نجات جان بیماران

محمدرضا مهدی زاده، مدیرکل انتقال خون استان تهران از مردم پایتخت برای حضور در مراکز اهدای خون دعوت کرد.

وی با اشاره به شروع دوباره عمل های جراحی در مراکز بیمارستانی سطح استان تهران، گفت: در حال حاضر با کاهش محسوس ذخایر خونی مواجه هستیم و از همه کسانی که توان اهدای خون دارند و به طور ویژه دارندگان گروههای خونی منفی، درخواست می کنیم در این تعطیلات به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: امیدواریم با حضور مردم وقت شناس که در تمام بزنگاه های سخت، ضرورت اهدای خون را برای نجات جان ییماران درک می کنند، بتوانیم در تامین فرآورده های خونی بیش از ۱۶۰ بیمارستان سطح استان تهران موقق باشیم.

بنابراین گزارش، در ایام تعطیلات چهارشنبه ۱۴ خرداد تا جمعه ۱۶ خرداد 1399، مراکز جامع اهدای خون وصال، شهرری، تهرانپارس و ستاری مشغول فعالیت خواهند بود.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • رتبه 4 کنکور
    0

    گاو برای شیر دادن نیاز به یونجه دارد.شما چی دادی بخوریم که توقع خون داری.اون خون هایی که صادر میکنی پولش توی جیب کس میره

  • رضا
    0

    چرا اون سیستمی که وقتی سه واحد خون اهدا میکردیم و موقع نیاز یک واحد خون رایگان دریافت میکردیم رو به خاطر طمع و سود از بین بردیید ؟ مگر مردم جون اضافه دارن بیان رایگان خون بدن وموقع نیاز به قیمت نجومی خون بخرن . دست از سرم فروشی ، فاکتور فروشی و... بردارید بذارید اعتماد از دست رفته شاید برگرده

  • کاربر ناشناس
    0

    کسانیکه وضعشان خوب هست و تغذیه مناسب هم دارنند برای سلامتی اشان بد نیست اگر اهدا کنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    اهدا خون برای افرادی،که میتوانند خودش زکات سلامتی اشان است. و برای مریضی های که روی تخت منتظر هستند خیلی ثواب دارد.

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی کودکان در بیمارستانها درحال خوبی نیستند و احتیاج به خون و برآوردهایش،مثل پلاکت و پلاسما هستند و اگر پلاکت نگیرند خونریزیهای آنها بند نمیاید و خطرات جانی دارد. باید کمک کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها