۱۰واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی قزوین به چرخه تولید برگشتند

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ۱۰واحد تولیدی راکد و تعطیل با اشتغالزایی ۶۲نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین از ابتدای سال جهش تولید تاکنون احیا شده و به چرخه تولید برگشتند.

۱۰واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی قزوین به چرخه تولید برگشتند

حمیدرضا خانپور، اظهار کرد: تعهد این شرکت در زمینه احیای واحدهای تولید راکد و تعطیل در سال جاری، ۵۰واحد است اما تلاش داریم تا این رقم را به ۲برابر رسانده و تا پایان امسال که به نام جهش تولید نام گذاری شده است، شاهد راه اندازی و احیای ۱۰۰واحد باشیم.
او با بیان اینکه احیای واحدهای تولیدی راکد یکی از اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران است، گفت: سال گذشته نیز شاهد احیای ۵۵واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین بودیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی قزوین همچنین گفت: در حال حاضر اولویت سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان با واحدهای صنعتی راکد و یا واحدهای تولیدی است که به دلیل بدهی به بانک ها واگذار شده اند.
خانپور افزود: با رایزنی با سرمایه گذاران، تلاش داریم بخشی از واحدهای راکد و تعطیل را از طریق جایگزینی سرمایه گذار احیا کرده و به چرخه تولید بازگردانیم.
این مقام مسئول اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۰۰واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان راکد بوده و یا با کم ترین ظرفیت ممکن به فعالیت می پردازند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه کمبود نقدینگی، نداشتن بازار، بدهی های بانکی، کمبود مواد اولیه و فرسودگی ماشین آلات و مسائل مدیریتی از جمله مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان هستند، اظهار کرد: با تشکیل کارگروهی ویژه مسائل و مشکلات هر واحد به طور دقیق و با جزییات شناسایی و درصدد رفع مشکل آنها هستیم.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها