حجت الاسلام معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد

ساعتی پس از اعلام استعفای سعید سرابی مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی به عنوان مدیرکل ارشاد اصفهان معرفی شد.

حجت الاسلام معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد

ساعتی پیش خبر استعفای سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان که از ۲۷ فروردین ۹۹ با حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شده بود منتشر شد.

سید سعید سرابی با اشاره به بیان دلیل استعفایش اظهار داشت: گرفتن این تصمیم برایم بسیار سخت بود، اما به دلیل شرایط خاص خانواده و کسالت فرزندم و عدم امکان حضورم در اصفهان مجبور به این تصمیم شدم و از حدود ۱۵ روز پیش استعفای خود را تقدیم وزیر محترم کردم که امروز پذیرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: با هدف ایجاد تحول در حوزه فرهنگ و هنرستان اصفهان سمت مدیرکلی این استان را پذیرفتم، اما شرایط به گونه‌ای است که در حال حاضر با اولویت موضوع خانواده قادر به ادامه کار نیستم.

بلافاصله بعد از اعلام این استعفا، با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شد.

در متن حکم سید عباس صالحی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی آمده است: نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ‌دوست و هنر پرور استان اصفهان در مسیر رشد فضائل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

مسئول هماهنگی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان، مشاور مدیرکل در امور روحانیت و حوزه‌های علمیه اصفهان، رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از جمله فعالیت‌های فرهنگی وی بوده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها