معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی:

واریز ۷۲ میلیون تومان به حساب خانواده‌های متوفیان بیماری کرونا

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: از سوی کمیته امداد استان مرکزی مبلغ ۷۲ میلیون تومان به حساب خانواده‎های ۲۲ نفر از فوت شدگان ناشی از کرونا واریز شد.

واریز ۷۲ میلیون تومان به حساب خانواده‌های متوفیان بیماری کرونا

محمدرضا شایسته‌جو با بیان اینکه کمیته امداد در سال گذشته مبلغ یک میلیارد تومان به تعداد ۱۱ هزار و ۳۸۴ خانواده مورد حمایت در معرض خطر پرداخت کرده است، گفت: سال گذشته به یک هزار و ۴۵ خانواده دارای بیمار خاص و صعب‌العلاج، مادران شیرده و باردار مبلغ ۱۷۰ هزار تومان و به ۱۰ هزار و ۷۵۱ سالمند در معرض خطر ۸۰ هزار تومان به منظور تهیه اقلام بهداشتی پرداخت شده است.

وی از واریز ۷۲ میلیون تومان به حساب بازماندگان متوفیان بیماری کرونا خبر داد و افزود: با نظر رئیس کمیته امداد و همدردی با خانواده‌های داغدار و بازماندگان متوفیان ناشی از بیماری کووید ۱۹، توسط کمیته امداد استان مرکزی مبلغ ۷۲ میلیون تومان به حساب خانواده‌های ۲۲ نفر از فوت شدگان واریز شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی با بیان این که مراکز نیکوکاری در تعامل با کمیته امداد، نقش هم‌افزایی در خدمت‌رسانی به محرومان دارند، گفت: کمیته امداد استان مرکزی از ابتدای شیوع بیماری کرونا با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری اقدام به توزیع مواد بهداشتی، ضدعفونی کننده و بسته‌های غذایی بین نیازمندان کرده است.

شایستهجو با اشاره بر ضرورت توجه به توصیه‌های بهداشتی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با تأکید بر اینکه مددجویان از مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد خودداری کنند، بیان کرد: کمیته امداد استان مرکزی آماده ارائه ۲۶ خدمت به‌صورت الکترونیکی به مددجویان مورد حمایت است؛ مددجویان محترم می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت ثبت و از خدمات این نهاد بهره‌مند شوند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها