مردم خراسان‌جنوبی یک میلیارد تومان به بازسازی عتبات کمک کردند

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی گفت: مردم خراسان جنوبی از ابتدای سال ۹۹ تا کنون یک میلیارد تومان به بازسازی عتبات کمک کردند.

مردم خراسان‌جنوبی یک میلیارد تومان به بازسازی عتبات کمک کردند

موسی جوینده ، اظهار کرد: مردم خراسان‌جنوبی از دیرباز همواره بخشی از مال و سرمایه خود را در راه و مسیر مکتب اهل بیت (ع) در قالب‌های مختلف هزینه می‌کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در موضوع بازسازی عتبات و کمک‌های مردمی در این زمینه نیز مردم استان علی‌رغم شرایط اقتصادی و مشکلات فراوان همواره پیشگام پیشقدم بوده‌اند و در رتبه‌های برتر کشور قرار داشتند.

جوینده با اشاره به اینکه کمک‌های مردم محب اهل بیت (ع) در خراسان‌جنوبی برای بازسازی عتبات در سال ۹۸ حدود سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است، ادامه‌داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز حدود یک میلیارد تومان به بحث بازسازی عتبات کمک شده است.

وی با بیان اینکه در راستای بازسازی عتبات نیز بانوان هنرمند خراسان‌جنوبی چون گذشته همچنان فرش دستباف می‌بافند، گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار بانوی هنرمند در ۲۰۰ کارگاه به کار بافت فرش مشغول هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شیوع کرونا هیچ خللی در بازسازی عتبات ایجاد نکرده و ما برنامه‌های خود در این زمینه را با جدیت ادامه می‌دهیم.

جوینده به پروژه زائر سرای ارزان قیمت خراسان‌جنوبی در مشهد مقدس هم اشاره کرده و یادآور شد: این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: این پروژه در حال حاضر مراحل گودبرداری آن انجام شده، پروانه ساخت آن صادر و نقشه‌های طراحی آن آماده شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها