محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا:

محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات 1400 خواهد آمد/ قرن جدید با احمدی‌نژاد شروع می‌شود یا خاتمی؟

یک فعال سیاسی اصولگرا، درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: من در یک مصاحبه گفته بودم که ارزیابی من از حرکات او این است که حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد و حتما هم رد صلاحیت خواهد شد.

محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات 1400 خواهد آمد/ قرن جدید با احمدی‌نژاد شروع می‌شود یا خاتمی؟

محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: سفرهای مکرر احمدی نژاد ، موج سفرهایش و شعارهایی که به راه می‌اندازد نظیر اینکه احمدی نژاد برگرد، زمینه سازی طرفدارانش و اظهارات مشاور رسانه‌ای او یعنی جوانفکر مبنی بر اینکه احمدی نژاد در انتخابات 1400 شرکت خواهد کرد همه نشان از تصمیم قاطع او برای حضور دارد ؛ اگرچه او تایید صلاحیت هم بشود رای نخواهد آورد.

قدیری ابیانه افزود: تمام حرکات احمدی نژاد در این مسیر است تا از وضع بد معیشتی مردم استفاده کند و وعده‌هایی به مردم دهد که یک موج ایجاد کند تا به رهبری و شورای نگهبان برای تایید صلاحیت خودش فشار آورد.

این فعال سیاسی درباره تغییر مواضع احمدی نژاد هم گفت: اگر دور اول احمدی نژاد و مواضعی که او داشته را صادقانه در نظر بگیریم باید گفت که در ظاهر با این چیزی که الان می‌بینیم تفاوت دارد؛ احمدی نژاد در دور دوم تغییر کرد، حال یا به راستی تغییر کرد یا ماهیت خود را نشان داد و الان هم همان احمدی نژاد دور دوم است که به شدت مشتاق قدرت و خواستار بازگشت به ریاست جمهوری است.

او همچنین درباره اظهارات مختلف احمدی نژاد درباره افراد مختلف کشور هم گفت: باید دید افشاگری‌های او چقدر واقعا افشاگری بوده و چقدر به قصد تخریب است؛ اما در کل ببینید در کل قدرت شیرین است و هرکس از قدرت کنار رفته مایل است که مجددا به قدرت بازگردد و این درباره هاشمی ، روحانی، احمدی نژادو خاتمی هم صدق می‌کند.

قدیری ابیانه درباره احتمال حضور رئیس دولت اصلاحات در انتخابات 1400 هم گفت: خاتمی هم حتی اگر بخواهد به میدان بازگردد تایید صلاحیت نخواهد شد و حتی اگر موضعش را تغییر دهد بازهم نمی‌تواند رئیس جمهور شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • خشت زرین
    0

    زنده باد . زنده باد . احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      درود براحمدی نژاد

  • کاربر ناشناس
    0

    به کوری چشم دشمنان دکتر با قاطعیت رای خواهد آورد

    نظرات شما -
    • ایمان
      0

      سلام. در انتخابات پیش رو کمترین میزان مشارکت رو شاهد خواهیم بود مثل انتخابات مجلس که با مشارکت پایین بالاخره راه برای امثال قالیباف هموار شد و اقبال بهش رو کرد.پس اگر احمدی نژاد هم رای بیاره خیلی جای تعجب نیست و انتخاب اقلیتی است که در انتخابات شرکت میکنند و نه اکثریت؛ قطعا انتخاب احمدی نژاد و هرشخص دیگر تا روزی که ما مجبور به انتخاب بین بد و بدتر باشیم سودی به حال ملت ایران نداره. احمدی نژاد و بقیه آقایان رئیس جمهور، امتحان پس دادن و همگی مردود شدند. نه اصلاح طلب و نه اصولگرا بدرد و رنج مردم توجهی نداشته و ندارند. الحمدلله آقایانی هم که منتخب نمیشوند به برکت معجزه منتصب میشوند در ارکان قوا!!! ماهم دلخوشیم که رای میدیم و به خیال خودمون تو سرنوشت مملکت شریکیم!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    انشاالله هرچه زودتر بیاد

  • ali
    0

    احمدی نژاد مرد بالا دستش نیست...اگ بیاد ۷۰ ملیون رای میاره

  • رسولی
    0

    سلام.چرا رد صلاحیت میکنن بزارن مردم خودشون ب شخص مورداعتمادشون و یا موردنظرشون رأی بدن. اوندفعه ردصلاحیت کردن مردم از روی ناچاری ب روحانی رأی دادن آمار نشون میده که اکثرا پشیمان شدن چون از بین بد و بدتر، بد رو انتخاب کردند.ایندفعه اگه ردصلاحیت بشه من ب هیچکی رأی نمیدم چون نمیخام توی گناه شریک بشم. و عیان است اگه نزارن کاندید بشه آمار قابل توجهی رأی نخاهند داد

    نظرات شما -
    • سردار دلها
      0

      با این بدو بدتر بازی ها مملکتو به گند کشیدین روحانی بد ترین گزینه ریاست جمهوری برای این مملکت بود. حالا شما هی بگو رییسی دیوار میکشه . با این رای دادنتون خودتون بین قشر مرفه و مردم مستضعف دیوار کشیدید

  • ملیکا
    0

    مردم عامه رفاه رو در دوران احمدی نژاد دیدن و دوباره بعد از رفتن اون پیشتازی فاسدان ودلالان شروع شد اگه نیاد مردم دیگه به هیچ کس اعتماد ندارن

  • بیتا
    0

    خداوندا یار و یاور آقای احمدی نژاد باش مرد بزرگ یوزارسیف جوان آقای احمدی نژاد همه ما دوست داریم زنده باشی ودردتبه جون دشمنات آن شالله دشمنات کور بشن

  • شرق دور
    0

    اقای قدیری عزیز دل ما.. به حکم الله اوخواهد امد وتو به چشمان خود خواهی دید که 80 درصد مردم ایران به او بله خواهند گفت.. حتی اگر رقیبی مثل خاتمی در میدان باشد... احمدی تنها امید مردم طبقه مستعصف... احمدی حامی انهایی که صدایشان را کسی نمی شنود.. تورا دوست داریم ما مردم فقیر بی کس...حامی ما اول الله تعالی.. بعد تو..

  • رضا
    0

    اگراحمدی نژاد درانتخابات۱٤۰۰شرکت کند قطعا مشارکت بالاست درغیراینصورت افت خواهد کر د

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها