وضعیت نامساعد تیم‌های لالیگایی/ ۲۸ مصدوم در ۳ هفته تمرین

۲۸ بازیکن از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگای اسپانیا، ۳ هفته پس از شروع مجدد تمرینات دچار مصدومیت شده اند.

وضعیت نامساعد تیم‌های لالیگایی/ ۲۸ مصدوم در ۳ هفته تمرین

پس از کاهش نسبی ابتلا به ویروس کرونا در کشور اسپانیا، مسئولان لالیگا (لیگ برتر اسپانیا) با از سرگیری تمرینات تیم‌ها موافقت کردند. قرار است مسابقات لالیگا از تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) از سر گرفته شود و تا تاریخ ۱۹ جولای (۲۹ تیر) خاتمه یابد.

مشکلی که این روز‌ها گریبان تیم‌های اسپانیایی را گرفته است مصدومیت بازیکنان تیم‌های لیگ برتری است. پس از آغاز ۳ هفته‌ای تمرینات، ۲۸ بازیکن از ۱۴ تیم لالیگایی مصدوم شده اند. از این تعداد ۱۹ نفر دچار آسیب دیدگی عضلانی شده اند و ۹ نفر هم با برخورد شدید با بازیکنان هم تیمی مصدوم شده اند.

افت بدنی بازیکنان در ایام قرنطینه خانگی عامل اصلی مصدومیت این بازیکنان بوده است. این آمار با از سرگیری رقابت‌های لالیگا بیشتر هم خواهد شد.

تیم‌های فوتبال والنسیا، دپورتیوو آلاوز، ختافه، سویا، اسپانیول و لگانس ۶ تیمی هستند که در این مدت هیچ بازیکن مصدومی نداشته اند.

از تیم فوتبال رئال مادرید، ناچو فرناندز، فدریکو والورده و ایسکو به جمع مصدومان این تیم اضافه شدند در حالی که لوکا یوویچ و ماریانو هم درحال گذراندن دوران مصدومیت خود هستند. البته تعطیلی رقابت‌های لیگ باعث شد مارکو آسنسیو از بند مصدومیت رها شده و به تمرینات این تیم برگردد.

در تیم فوتبال بارسلونا هم ساموئل امتیتی در روز دوم تمرینات دچار مصدومیت شد. البته لوئیس سوارز مهاجم این تیم هم که به علت مصدومیت قادر نبود تیمش را تا آخر فصل همراهی کند، با توقف مسابقات لالیگا به دلیل شیوع ویروس کرونا، بهبود یافت و به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد.

تیم فوتبال اوساسونا پس از شروع مجدد تمرینات، با مصدومیت ۶ بازیکن خود بیشترین آمار مصدومان را داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها