پیش‌بینی وزش باد شدید همراه با گردوغبار در همدان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استانی همدان اعلام کرد: از امروز تا اواخر هفته وزش باد نسبتاً شدید همراه با گردوغبار برای استان پیش بینی می شود.

پیش‌بینی وزش باد شدید همراه با گردوغبار در همدان

روح‌الله زاهدی، درباره وضعیت دمای استان همدان در هفته جاری اظهار کرد: با توجه به اینکه همدان امروز صبح خنکی را تجربه کرده پیش بینی می شود از فردا دمای صبحگاهی بین ۲ تا ۳ درجه سانتی گراد افزایش یافته و به ۱۱ درجه برسد اما دمای هوا در طول روز در حدود ۳۲ درجه خواهد بود و تا پایان هفته ثابت است.

وی ادامه داد: از امروز تا اواخر هفته وزش باد همراه با گردوغبار نسبتاً شدید به ویژه در بعدازظهرها برای استان قابل پیش بینی است و در پایان هفته هوا به کیفیت سابق خود بازمی گردد.

زاهدی افزود: فردا در آسمان استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود، همین امر می تواند باعث بارش رگباری در نقاط شمال و شمال شرق استان شود.

این کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با تغییرات دما بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دما در همدان از ۷ تا ۳۱ درجه سانتی گراد متغیر بوده است.

وی در پایان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان رزن با ۵ درجه سانتی گراد خنک ترین و شهرستان کبودراهنگ با ۳۳ درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط استان گزارش شده اند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها