واحدهای تولیدی راکد استان بوشهر فعال‌سازی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید برفعال سازی واحدهای راکد تولیدی گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است.

واحدهای تولیدی راکد استان بوشهر فعال‌سازی می‌شود

سعید زرین‌فر صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران اقتصادی و رسانه‌ای برای سال جهش تولیدبا بیان اینکه مدیران باید عزم جدی‌تری برای رونق تولید داشته باشند اظهار داشت:هر دستگاه اجرایی، ظرفیت‌های تولید و توسعه را شناسایی و با مشارکت صدا و سیما اطلاع رسانی مناسبی را برای مخاطبان داشته باشند زیرا سبب امید و اعتماد مردم به نظام می‌شود.

وی، فعال سازی واحدهای تولیدی راکد و حمایت از سرمایه‌گذاران را در اولویت برنامه‌های استان بوشهر دانست و بیان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی و صنعتی و و حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد : باید علاوه بر برجسته سازی کیفیت کالاها و توانمندی‌های تولید کنندگان داخلی به افزایش تفاضا برای تولیدات داخلی هم پرداخت.

وی با بیان اینکه مخاطب شناسی و اطلاع رسانی بسیار مهم است افزود: حق مردم است که در جریان مسائل قرار بگیرند و قطعا به ایجاد اعتماد آنها کمک خواهد کرد.

زرین‌فر خواستار تشکیل یک تیم فنی برای شناسایی ظرفیت‌ها و معرفی آن به صدا و سیما شد و گفت: استان بوشهر در حوزه تولید و بخش اقتصادی از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید این قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به جامعه هدف معرفی شود.

10 هزار دقیقه برنامه برای کمک به رونق اقتصادی استان بوشهر پخش شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم از آمادگی بخش‌های مختلف صدا و سیما برای تهیه و تولید برنامه‌هایی برای کمک به رونق اقتصادی استان خبر داد و افزود : سال گذشته نزدیک به 10 هزار دقیقه برنامه در همین خصوص تهیه و از طریق صدا و سیمای بوشهر پخش شد.

سید حسین ناظربا گرامیداشت سال جهش تولید بر معرفی توانمندی اقتصادی تاکید کرد و افزود:امسال برای تولید و پخش 7 هزار دقیقه برنامه برای کمک به جهش تولید استان بوشهر از طریق رادیو و تلویزیون بوشهر پیش بینی شده که با مساعدت و همفکری به 2 برابر سال گذشته افزایش می‌یابد.

در این نشست برخی از مدیران اقتصادی، کم بودن تعاملات بین بخشی، مشکلات حوزه آموزش و توجه کم به بخش خصوصی و تشکل‌ها را از مشکلات حوزه رونق تولید عنوان کردند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها