سلطانی‌فر چرا به دشمنان روحانی میدان می‌دهد؟

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دولت روحانی، در میدان دادن به افرادی که سابقه توهین به روحانی را دارند ید طولایی دارد.

سلطانی‌فر چرا به دشمنان روحانی میدان می‌دهد؟

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دولت روحانی، در میدان دادن به افرادی که سابقه توهین به روحانی را دارند ید طولایی دارد.

سال قبل وحید ایمانی که در تخریب روحانی، ظریف و حتی خود سلطانی فر سرآمد بود در استقلال به عنوان معاون فرهنگی منصوب شد که با فشار فضای مجازی مجبور به استعفا شد.

چند هفته پیش هم دو نفر به اسامی روحی و خلف در استقلال پست گرفتند که یکی از آنها به روحانی لقب‌ «... بنفش» و دیگری در توییتر بدترین توهین ها را به رئیس جمهور کرده بود. پس از انتقاد گسترده در فضای مجازی، برخی نزدیکان سلطانی فر مدعی شدند این دو نفر برکنار شده اند ولی امروز سعادتمند، مدیرعامل استقلال که مدیرکل ورزش و جوانان احمدی نژاد در مازندران بود و همه جا به احمدی نژادی بودنش افتخار می کند! نه تنها برکناری آنها را تکذیب بلکه برای آنها هم آرزوی موفقیت کرد.

هفته پیش هم یکی از نزدیکان سعادتمند که گفته می شود مدیر رسانه ای استقلال شده با الفاظ زشت، خود سلطانی فر را مورد حمله قرار داد.

این حجم از به کار گیری دشمنان روحانی در پست های مدیریتی توسط سلطانی فر آنهم در حالیکه نیروهای چندین برابر بهتر از آنها در بین حامیان دولت وجود دارد معلوم نیست به چه دلیلی اتفاق می افتد؟!

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ف
    0

    برو بابا دیر آمدی روحانی و بنفش و سبز و تدبیر و امید و امثالهم تا آخر عمر باید پاسخگوی خسارات وارده به کشور و ملت باشند اکنون آنکه بر محبوبیتش افزوده شد احمدی نژاد است..

  • دبهل
    0

    ميخواد دولت بعدى پست بگيره .(احمدى نژاد)

  • ناشناس
    0

    مگه حکم اینها رو سلطانی فر میزنه که الان باید پاسخگو باشه؟!

  • رسولی
    0

    سلطانیفر و روحانی هردو چن میلیون نفر رو ناراحت کردند و زجر دادن و حتی بدبخت کردن خیلی مردها میشناسم که کم آوردن و بغض کردن و گریه کردن حتی خودم. اونوق میگی احمدی نژاد و فلان بهمان ... هرجا که میبینید کار بر روالتون پیش نمیره طهمت میزنید پس شما چه فرقی با ترامپ و نتانیاهو و دست اندرکاراشون دارید؟

  • مری
    0

    این اقاباعث نابودی ورزشه مظمعنم فوتبال هم ایران حذفه.. ببینیدنمایندگی چه منافع وپولی توشه چه حرص میزنن حتی حاضرن اربابشونو بفروشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها