10 دستگاه خودرو صفر کیلومتر احتکار شده در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از کشف ۱۰ دستگاه خودروی صفر کیلومتر احتکار شده از یک پارکینگ اختصاصی به ارزش ۹ میلیارد ریال خبر داد.

10 دستگاه خودرو صفر کیلومتر احتکار شده در ایوان

سرهنگ سعید عالی پور ، اظهار کرد:با توجه به نوسانات قیمت خودرو و احتکار خودرو های صفرکیلومتر توسط افراد سودجو ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس و سربازان گمنان امام زمان (عج) شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:در پی رصد اطلاعاتی صورت گرفته و با هماهنگی مرجع قضائی، در یک عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی و مواد مخدر شهرستان، سربازان گمنام امام زمان (عج) و با حضور تعزیرات حکومتی و همکاری نمایندگان صنعت و معدن ،محل احتکار خودروهای صفر کیلومتر که در یک پارکینگ شخصی دپو شده بودند، کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از پارکینگ تعداد ۱۰ دستگاه خودروی صفر احتکار شده و به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ عالی پور ادامه داد: خودروهای توقیفی شامل یک دستگاه پژو پارس ، ۷ دستگاه سواری پراید، ۱دستگاه تندر ،۱ دستگاه دنا، که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بوده و با دستور مقام قضائی پارکینگ پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه فرد محتکر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد ،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها