ریزش آوار در فریدن جان نوجوانی را گرفت

براثر ریزش آوار در روستای بادجان شهرستان فریدن روز یکشنبه، یک پسر ۱۰ ساله جان باخت.

ریزش آوار در فریدن جان نوجوانی را گرفت

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ، گفت: این حادثه ساعت ۹ و ۵۶ دقیقه صبح امروز به اتاق فرمان اورزانس ۱۱۵ اعلام و۲ واحد امدادی از اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند.

عباس عابدی افزود: در این حادثه همچنین یک مرد ۵۰ ساله دچار مصدومیت شد.

همچنین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره حادثه سقوط یک دستگاه خودروی پیکان با سه سرنشین به داخل زاینده‌رود در روز شنبه گفت: این خودرو در حوالی روستای بداغ آباد از توابع شهرستان مبارکه درون زاینده‌رود سقوط کرد که تلفات جانی نداشت.

فرهاد کاوه آهنگران درمورد گرفتار شدن دو تَن در منطقه فوقانی غار پهلوان صادق کوه صفه اصفهان افزود: براساس تماس شهروندان با فرماندهی عملیات آتش‌نشانی مبنی بر گمراهی از مسیر اصلی و محبوس شدن دو نفر در کوه صفه، تیم نجات در ارتفاع و کوهستان به موقعیت اعزام شدند و پس از ارزیابی موقعیت، با رعایت تمامی موارد ایمنی افراد محبوس شده را تا پایین کوه همراهی کردند.

وی همچنین درباره گرفتار شدن و عدم توانایی برای حرکت به پایین کوه چهار نفر در کوه صفه تصریح کرد: این افراد با کمک تیم نجات در ارتفاع و کوهستان مستقر در ایستگاه شماره ۱۲ از منطقه زیرین گذرگاه کسری و با ارزیابی دقیق محل با رعایت موارد ایمنی و استفاده از طناب و تجیهزات تخصصی به پایین منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهارداشت: این چهار نفر شامل دو فرد بزرگسال و دو نوجوان بودند.

۲۴ ایستگاه آتش نشان ی و خدمات ایمنی با ۶۲۴ نیروی عملیاتی و ۹۰ نیروی ستادی در سطح مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.

کوه صفه با ارتفاع ۲ هزار و ۲۵۷ متر یکی از تفرجگاه‌های اصلی مردم اصفهان به‌شمار می‌آید که در جنوب این کلانشهر واقع شده است.

شهرستان ۴۹ هزار نفری فریدن با ۲ شهر و ۲۸ روستا در فاصله نزدیک به ۱۴۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها