۵۲ نفر در طرح پاکسازی مناطق آلوده در شازند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: ۵۲ نفر به جرم سرقت و خرده فروشی مواد مخدر در طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

۵۲ نفر در طرح پاکسازی مناطق آلوده در شازند دستگیر شدند

سرهنگ محمدعقیل سلگی افزود: این افراد در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

وی بیان کرد: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده نقش موثری در افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

کشف ۱۳۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان مرکزی و هرمزگان
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۳۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های مرکزی و هرمزگان کشف و در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی افزود: این میزان مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی از توزیع‌کنندگان که قصد داشتند محموله را با ۲ دستگاه خودروی سواری به استان‌های مرکزی منتقل کنند، به دست آمد.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با پلیس استان هرمزگان، چند تیم عملیاتی پلیس به محل عبور محموله مواد مخدر در استان اعزام و خودروهای قاچاقچیان در یکی از میدان‌های شهرستان "بندرعباس" شناسایی و متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

باند سارقان احشام اراک متلاشی شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: باند سارقان احشام اراک متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

سرهنگ کامیار چهری افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در روستاهای واقع در اطراف کمربندی شهرستان اراک، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی بیان کرد: در روند تحقیقات، سرنخ‌هایی از دست داشتن اعضای سابقه دار یک باند سرقت احشام که در یکی از استان‌های همجوار سکونت داشتند به دست آمد و محل سکونت سرکرده اصلی این باند نیز شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده، چهار عضو دیگر این باند شناسایی و هر یک در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

۴۰ کیلوگرم تریاک در اراک کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۴۰ کیلوگرم تریاک در این شهرستان از یک توزیع کننده عمده مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ امیر مختاری افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با موادمخدر، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان اراک در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری موادمخدر از سوی یک توزیع کننده مطلع شده و برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر به شهرستان اراک است که در عملیاتی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها