سکانس‌های پایانی ماموریت غیرممکن در سواحل کارائیب!

با وجود تلاش گسترده آمریکا برای سنگ اندازی در برابر عملیات انتقال سوخت به ونزوئلا، پرسنل قهرمان 5 نفتکش ایرانی در حال انجام مراحل پایانی این ماموریت به ظاهر غیر ممکن در حیاط خلوت آمریکا هستند.

سکانس‌های پایانی ماموریت غیرممکن در سواحل کارائیب!

در ادامه عملیات بزرگ انتقال محموله سوختی ناوگان نفتکش ‌های ایرانی به ونزوئلا، کشتی «فاکسون» در بندر «Puerto de Guaragoao» مشغول تخلیه است.

بنابر اطلاعات رسیده به نورنیوز؛ پیش‌بینی می‌شود عملیات تخلیه این کشتی حدود ساعت 15:00 فردا 31 می به وقت محلی به پایان برسد.

این در حالی است که عملیات تخلیه کشتی «فارست» در بندر «Punta Cardin» در ساعت 12:30 به وقت محلی روز گذشته 29 می به پایان رسید و این نفتکش در ساعت 18:18 به وقت محلی از اسکله جدا و در لنگرگاه مشغول سوخت‌گیری جهت بازگشت است.

مطابق برنامه، سوخت‌گیری این نفتکش حدود ساعت 6:00 امروز به وقت محلی پایان خواهد یافت.

لازم به ذکر است عملیات تخلیه نفتکش «فورچون» نیز در بندر «El Palito» در ساعت 23:36 دیروز 29 می به وقت محلی به پایان رسید و این کشتی هم بعد از انجام تشریفات لازم، از اسکله جدا و به محل سوخت‌گیری هدایت خواهد شد.

بر این اساس؛ با وجود تلاش گسترده آمریکا برای سنگ اندازی در برابر این عملیات بزرگ، پرسنل قهرمان 5 نفتکش ایرانی در حال انجام مراحل پایانی این ماموریت به ظاهر غیر ممکن هستند.

منبع: نور نیوز

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها