دادستان عمومی گیلان:

عاملان جنایت تالش از حیث جنبه عمومی جرم قطعا مجازات می شوند

دادستان عمومی گیلان گفت: دستگاه قضایی صرف نظر از خواسته اولیای دم نسبت به جنبه خصوصی جرم، از لحاظ جنبه عمومی جرم با سرعت به پرونده قتل رومینا رسیدگی می شود.

عاملان جنایت تالش از حیث جنبه عمومی جرم قطعا مجازات می شوند

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، سید مهدی فلاح میری اظهار کرد: جنبه عمومی جرم عاملان جنایت تالش توسط دستگاه قضائی رسیدگی سریع و قانونی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان افزود: قتل دختر ۱۴ ساله تالشی توسط پدر جنایتی هولناک بود که با هیچ دلیلی قابل توجیه نیست و دستگاه قضائی صرف نظر از اینکه اولیای دم نسبت به جنبه خصوصی جرم چه خواسته‌ای از دستگاه قضا داشته باشند از لحاظ جنبه عمومی جرم سرعت و قاطعیت قانونی در رسیدگی و صدور رأی و مجازات قانونی عاملان را به جد در دستور کار خود دارد.

فلاح میری با بیان اینکه در حال حاضر پدر مقتول در بازداشت به سر می‌برد، اظهار کرد: اگر این خانواده نقش عاطفی خود را نادیده نمی‌گرفت و پدر نیز وظایف پدرانه و نوازشگرانه خود را به درستی ایفا می‌کرد، اکنون شاهد چنین جنایتی نبودیم.

وی با اشاره به موضع گیری ها و اظهارنظرهای مختلف در فضای رسانه‌ای کشور درباره این جنایت، گفت: به متولیان رسانه‌ای که برخی دلسوزانه موضع گیری داشتند توصیه می‌کنم در راستای مسئولیت اجتماعی خود مراقب حرف‌ها و کنش‌های خود و موضع گیری ها باشند تا از تکرار رخدادهای تلخی مانند این در جامعه پیشگیری شود.

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بنده خدا
    0

    سلام زحمت بکشند اقای دادستان در مورد قاضی که بچه را دست ان مرتیکه داد صحبت کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها