افتتاح تصفیه خانه ۱۸۰۰مترمکعبی شهرک لیا در دهه فجر

مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین از راه اندازی تصفیه خانه ۱۸۰۰مترمکعبی شهرک لیا در دهه فجر خبرداد.

افتتاح تصفیه خانه ۱۸۰۰مترمکعبی شهرک لیا در دهه فجر

حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین دراولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان قزوین اظهارکرد: در سال ۹۵ بر اساس فشارهای استان در خصوص تبدیل پارک لیا به شهرک، پنجاه درصد اعتبارات این امر از سوی استانداری و پنجاه درصد از سوی سازمان صنایع کوچک باید تامین می شد که جهت ایجاد پمپاژ تصفیه خانه و ایستگاه جمع آوری، هفتاد درصد تصفیه خانه انجام شد و ۸۰درصد از ایستگاه پمپاژ اجرا شده است.
او گفت: در حال حاضر در بحث شبکه جمع آوری پساب و ایستگاه پمپاژ حدود ۴میلیارد تومان اعتبار ایجاد شد و اعتبار لازم برای انجام کل پروژه که تصفیه خانه ۲۵۰واحد در شهرک لیا می باشد ۶۰میلیارد تومان بوده که ۲۰میلیارد تومان آن تامین شده اما هنوز استانداری هیچ اقدامی مبنی برتامین هزینه معین شده انجام نداده است.
خانپور اظهار کرد: در حال ایجاد این تصفیه خانه هستیم و باید آب منطقه ای در راستای این امر کمک کند. از طرفی چند واحد دیگر در حوالی شرکت شهرکها در حال فعالیت هستند که سرازیر شدن پساب این واحدها و هدایت آنها به سمت شهرک ها موجب می شود این امر اشتباها از سوی شرکت شهرک ها دیده شود.
مدیرعامل شرکت شهرک های استان قزوین عنوان کرد: واحدهای آلاینده به محیط زیست معرفی شده اند و همچنین تصفیه خانه ۱۸۰۰متر مکعبی تا دهه فجر ایجاد می شود.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها