مشخص شدن زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشتی

رئیس سازمان لیگ کشتی از زمان آغاز رقابت‌های لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی خبر داد.

مشخص شدن زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشتی

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اعلام اتحادیه جهانی کشتی، فعالیت‌های بین المللی این رشته تا ۱۰ تیرماه به حالت تعلیق درآمده و ما می‌توانیم از ۱۱ تیرماه سال جاری کار خود را آغاز کنیم. همچنین با توجه به اطلاعاتی که از ستاد پیشگیری کرونا به دست ما رسیده است به احتمال بسیار زیاد مجوز فعالیت‌های کشتی در کشورمان، از اواسط تیرماه صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس طبق برنامه ریزی قبلی، لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی از اول مردادماه آغاز خواهد شد.

نصیرزاده تصریح کرد: از قهرمانان و کشتی گیران می‌خواهم که تمرینات تخصصی خود را شروع و آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند تا برای حضور در لیگ برتر کشتی مشکلی نداشته باشند.

رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد زمانبدی رقابت‌های لیگ برتر کشتی در سال جاری اظهار داشت: همانطور که می‌دانید چرخه انتخابی تیم‌های ملی از رقابت‌های قهرمانی کشور استارت می‌خورد و ما برگزاری جام باشگاه‌های جهان را نیز در پیش داریم که زمانبندی برگزاری این دو مسابقه پس از مسابقات لیگ برتر است.

وی افزود: صورتجلسه‌ای در فدراسیون کشتی با حضور کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به امضاء رسیده، توسط انستیتو کشتی زمانبندی آن بررسی شده و مورد تأیید فدراسیون کشتی نیز قرار گرفته است. طبق آن زمانبندی ما تاریخ دیگری را برای برگزاری لیگ کشتی نمی‌توانیم متصور باشیم، پس قطعا اگر شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا مهیا باشد، لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در ماه‌های مرداد و شهریور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان لیگ کشتی در پایان خاطرنشان کرد: برای هماهنگی هرچه بیشتر، جلسه‌ای را با تیم‌های متقاضی در نیمه دوم خردادماه برگزار می‌کنیم تا مقدمات کار برای برگزاری مسابقات لیگ هرچه زودتر انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها