بیماران کرونایی درزنجان ۳۰ درصد تخت بیمارستانی را اشغال کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با بیان اینکه برای بستری بیماران کرونا یی در استان زنجان هزار و ۵۰۰ تخت پیش بینی شده بود،گفت: در استان ۳۰ درصد از تخت‌های بیمارستانی استفاده شد.

بیماران کرونایی درزنجان ۳۰ درصد تخت بیمارستانی را اشغال کردند

پرویز قزلباش، با بیان اینکه استان زنجان هنوز به مرحله وضعیت عادی در زمینه بیماری کرونا نرسیده است، گفت: استان زنجان به وضعیت سفید نرسیده است و مردم باید پروتکل‌ها ی بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مصرف قلیات در قهوه خانه‌ها همچنان ممنوع است، اظهار کرد: در صورت مشاهده عرضه قلیان مرکز مربوطه پلمب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه در بحث فاصله‌گذاری اجتماعی باید فاصله ۲ متری رعایت شود، گفت: مردم باید بر این امر اذعان داشته باشند که تا اطلاع ثانوی زندگی نمی‌تواند به حالت عادی خود برگردد و کرونا همچنان است.

قزلباش تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی تالارهای عروسی حق ندارند مراسم عقد و عروسی برگزار کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۵ درصد از بیماران کرونا یی مرخص شدند، گفت: این بیماری با بهبودی کامل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه برای بستری بیماران کرونا یی در استان زنجان هزار و ۵۰۰ تخت پیش بینی شده بود، ابراز کرد: در استان ۳۰ درصد از تخت‌های بیمارستانی استفاده شد.

قزلباش با بیان اینکه باید زیر ساخت‌ها در حوزه بهداشت و درمان استان تقویت شود، تصریح کرد: در فصل سرما واکسن آنفلوانزا تامین خواهد شد و در زمینه جای نگرانی وجود ندارد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها