ورود بدون ماسک به اتوبوس ممنوع

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به افزایش آمار مسافران اتوبوس گفت: بر روند استفاده مسافران از ماسک جدی‌تر و دقیق‌تر از گذشته نظارت می‌کنیم.

ورود بدون ماسک به اتوبوس ممنوع

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره میزان استفاده از اتوبوس برای رفت و آمد در سطح پایتخت اظهارداشت: با توجه به عادی شدن روال کسب و کارها، میزان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی زیاد شده است.

وی افزود:هر چند آمار مسافران اتوبوس در حال حاضر، نسبت به روزهای مشابه سال گذشته ۶۳ درصد کاهش نشان می‌دهد اما در خطوط انبوه بر تندرو که طول مسیر زیادی دارند، مردم اقبال بیشتری در استفاده از اتوبوس دارند و در ساعات پیک، میزان استفاده از این خطوط زیاد است.

ترفع با استناد به آخرین پروتکل ابلاغی مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی موظف به اجرای این پروتکل است و از این رو، از شهروندانی که از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می‌کنند، مجدداً و مکرراً خواهش می‌کنیم که برای حفظ سلامت خودشان و سایر مسافران، حتماً از ماسک استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران و دستور ویژه مبنی بر لزوم اجرای پروتکل استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی، خاطرنشان کرد: بر این اساس، بر روند استفاده مسافران اتوبوس از ماسک جدی‌تر و دقیق‌تر از گذشته کنترل و نظارت می‌کنیم و از همه شهروندان درخواست داریم بدون ماسک وارد اتوبوس نشوند.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ...
    0

    امروز كه من سوار اتوبوس بي آرتي هاي خاوران آزادي شدم ، نصف بيشتر مردم ماسك نزده بودند و هيچ كسي هم نظارت نداشت ... بقدري هم شلوغ بود كه همه بهم چسبيده بودند ، در اين شرايط ماسك هم ارزشي نداره ، همه مردم به اون ضربدرهاو علامت هايي كه رو صندلي ها زده بودند كه نشانه نشستن و ايستادن ممنوع بود ، ميخنديدند. شما ها اگه دلتون ميسوزه ماشينها رو بيشتر كنيد تا اينقدر شلوغ نباشه ، فاصله اومدن ها رو كم كنيد. مگه شرايط مثل قديمه كه بخواهيم حدود بيست دقيقه تا نيم ساعت منتظر اتوبوس بمونيم و ايستگاهها پر از جمعيت بشه ... ماسك كه چاره نيست ، ماسك تو جاي شلوغ فايده نداره و جوابگو نيست . فكر چاره باشيد .

  • ...
    0

    نظارت ميكنيم يعني چي ؟ توضيح بديد كه چه جوري ميخواهيد نظارت بكنيد ، چه جوري ميتونيد جلوي بي ماسكها رو بگيريد . تازه خيلي ها هم تو اتوبوس با ماسك هم وارد ميشن . ولي ماسكاشون زير چونه شونه ... يه فكر اساسي بكنيد ، اتوبوسها رو خلوت كنيد تا فاصله ها حفظ بشه ... اينقدر شعار الكي نديد . خودتون و مسخره ملت كرديد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها