انتقاد تند سلیمین نمین از هم طیفانش ؛

میرسلیم از نظر فهم سیاسی فاجعه است / تاکید بر خطرناک بودن احمدی‌نژاد

یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا می‌گوید: بعد از اینکه آقای میرسلیم با بی‌بی‌سی مصاحبه کرد توضیحی داد که ثابت شد ایشان از نظر فهم سیاسی فاجعه است. کارنامه ایشان در هیچ کجا مثبت نیست.

میرسلیم از نظر فهم سیاسی فاجعه است / تاکید بر خطرناک بودن احمدی‌نژاد
عباس سلیمی‌نمین تحلیلگر سیاسی اصولگرا در تحلیل نتیجه اولین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم، گفت: هرچند در انتخابات این مجلس در اسفندماه خیلی نتوانستیم در درون جریان اصولگرایی به یک وزن کشی برسیم اما در انتخابات ساختار داخلی مجلس این وزن کشی به گونه ای خود را نشان داد.

تندروهای اصولگرا سبد رأی اندکی دارند و فقط سروصدا می کنند

وی ادامه داد: برخلاف تحلیل هایی که جریان اصلاح طلب و جریان تندرو اصولگرا ارائه می دادند، نتیجه نشان داد که جریان تندرو اصولگرایی تعداد و سبد رای اندکی دارد، جریانی توخالی است که فقط سر و صدا می کند. از سویی جریان سنتی اصولگرا هم همان شرایط را دارد، این جریان فردی را کاندیدا کرده بود که از جهات مختلف قابل اعتنا نیست و حالا وزن سیاسی اش مشخص شد.

نیروهای جوان و پویا در جریان سنتی با مقاومت جدی روبرو می شوند

این تحلیلگر سیاسی اصولگرا تصریح کرد: این موضوع بسیار اهمیت دارد که جریاناتی همچون موتلفه اسلامی بفهمند باید قالب را بشکنند و به نیروهای جوان اجازه دهند تا وارد میدان شوند.

سلیمی نمین با انتقاد از سازوکار موجود در میان نیروهای سنتی و حزب موتلفه اسلامی، اظهار کرد: نیروهای فسیل‌شده و فرصت‌طلب به هیچ وجه قادر نخواهند بود سابقه درخشان این جریان را احیا کنند؛ متاسفانه سال هاست افرادی فرصت طلب در شورای مرکزی این جریان جا خوش کردند و به هیچ وجه فرصت عرض اندام به نیروهای جوان نمی دهند. هرچند نیروهای بسیار پویا و صادقی در این جریان وجود دارند اما با مقاومت جدی مواجه هستند.

نیکزاد هیچ قرابتی با احمدی‌نژاد ندارد

وی خاطر نشان کرد: در عین حال با وجود تحلیل هایی که درباره فعالیت جریان آقای احمدی نژاد به خصوص توسط رسانه های اصلاح طلب ارائه می شد، دیدیم که آقای احمدی نژاد هیچ جایگاهی حتی در میان نیروهایی که سال ها با او کار کردند، ندارد. آقای نیکزاد هم که نائب رئیس مجلس شده هیچ قرابتی با آقای احمدی نژاد ندارد و هیچ کجا چنین چیزی را اعلام نکرده است.

احمدی نژاد برای کشور خطرناک است

این فعال سیاسی یادآور شد: تنها کسی که اعلام کرده بود ما همه نیروهای جبهه پایداری و متمایل به آقای احمدی نژاد را دور هم جمع خواهیم کرد، آقای فریدون عباسی بود و دیدیم که مجموع آنها ۱۷ نفر بیشتر نشد؛ اینها کسانی هستند که به شدت با آقای قالیباف موضع دارند اما این افراد انقدر فهم سیاسی ندارند که متوجه شوند آقای احمدی نژاد دارای چه خصوصیاتی است ، چقدر انسان خود محوری است و تا چه حد برای کشور زیان بار و خطرناک است، بیشتر از ۱۷ نفر هم نشدند.

سه جریان به دنبال تخریب قالیباف بودند

سلیمی نمین با بیان اینکه این وزن‌کشی ها بسیار قابل اهمیت است؛ تاکید کرد: از سویی وزن جریان‌سازیِ اصلاحات مشخص شد، اصلاح‌طلبان تلاش بسیار زیادی کردند تا آقای قالیباف را تخریب کنند؛ جریان آقای احمدی نژاد و پایداری ها هم چنین تلاشی داشتند اما دیدیم که نتیجه ای عائدشان نشد و فهم عمومی در مجموع نسبت به نیازهای جامعه و اینکه باید چه خطی را در مجلس دنبال کنند، قابل توجه است.

وی تاکید کرد: من فکر می کنم آنچه شاهدش بودیم نوعی وزن‌کشی در مورد جریان‌سازی ها و نوع گرایش‌ها و جهت‌گیری‌های اکثریت بود. من فکر می کنم اگر این موضوع مورد توجه قرار بگیرد، مجلس می تواند با یک انسجامی حرکت های تاثیرگذار خود را پیش ببرد و نیروهای تندرو، غیر اصولی، مخرب و منجمدشده تاثیری در سیاست‌گذاری‌ها و جهت‌گیری‌های کلان ندارند.

این تحلیلگر سیاسی اصولگرا افزود: هرچند نباید دهان آنها را بست و باید با دموکراسی رفتار کرد اما آنها هم نباید دچار توهم ناشی از جریان سازی شوند. بعضی از جریاناتِ درون اصولگرایی توسط نیروهای مخرب دچار توهم شده بودند اما نتیجه به دست آمده تا حدی این توهم را برطرف می کند.

سلیمی نمین در پاسخ به این پرسش که آیا افراد حاضر در مجلس می توانند هم افزایی داشته باشند یا خیر، اظهار کرد: بستگی به خودشان دارد. اینکه یک جریان در کل ۱۰ رای دارد و بعد از این شوک به این فهم سیاسی می رسد که با سایرین هم افزایی کند یا خیر، بستگی به خودشان دارد. هرچند من امیدوار نیستم کاندیدایی که حزب موتلفه معرفی کرده چنین روشی در مجلس یازدهم پیش بگیرد.

به حزب موتلفه و پایداری در مجلس خوشبین نیستم

وی ادامه داد: کاندیدای حزب موتلفه مدعی ریاست مجلس است اما نمی داند کدام رسانه با او تماس گرفته و با چه کسی صحبت می کند. ببینید ادعاها با واقعیت چقدر فاصله دارد. وزن این فرد در مجلس هم مشخص شده اما اگر این فهم را نداشته باشد که با چه شرایطی در مجلس حاضر شود و باید با سایرین تعامل سازنده داشته باشد، بستگی به خودشان دارد اما من درمورد ایشان و این حزب و همچنین جبهه پایداری خوشبین نیستم مگراینکه تغییرات لازم را از امروز آغاز کنند.

میرسلیم از نظر فهم سیاسی فاجعه است

این فعال سیاسی تصریح کرد: واقعیت این است که بعد از اینکه آقای میرسلیم با بی بی سی مصاحبه کرد توضیحی داد که ثابت شد ایشان از نظر فهم سیاسی فاجعه است. کارنامه ایشان در هیچ کجا مثبت نیست، چرا اصرار دارند چنین فردی در یک جایگاه رفیع قرار بگیرد؟ بنابراین موتلفه یا باید بپذیرد که سد ایجاد کرده در مقابل جوانان را بردارد یا اینکه با چنین رسوایی های سیاسی مواجه شود پس این بستگی به تصمیم خودشان دارد. چون آینده بسته به درسی است که آقایان از شرایط امروز می گیرند.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 123
  • بی‌نام‌
    0

    آقای‌سلیمی‌نمین‌کسی‌نیست‌که‌از‌مسائل‌سیاسی‌ایران‌درک درستی‌داشته‌باشد‌ فقط‌ درک سیاسی‌ که‌ دارند این است که چگونه‌ بتوانند نان را به نرخ روز بخورند

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      مرحبا به شعور ملت غیور ایران زمین

    • کاربر ناشناس
      0

      آ۴ای سلیمی احتمالن خواب نما شده میلرزه اگر احمدی نژاد بیاد باز خیلیها شاید براشون خوب نباشه بس بهتر روج بکنن به یک تبیرخواب تا سکته نزنه

    • مهدی
      0

      آقای سلیمی نمین، خواهشا هیچی نگو،شما نطق نکنی که فاتحه رو می خونی باشه؟

  • محسن
    0

    بله . ایشان خطرناک بود . لیاقت شما همان افرادی هستند که عملکردشان فاجعه بود . و کاری کردنند که دشمن با کشورمان نکرد.

    نظرات شما -
    • فری
      0

      سخته که با اینهمه بدبختی ناشی از مدیریت شیخ دیپلماسی اصلاح‌طلبان طی 7سال گذشته، هنوزم یه مشت احمق مثل تو چوب حراج به آبروی احمدی‌نژاد میزنن و از خجالت هم نمیمیرن. همه بدبختی و پسرفت ما فقط بخاطر بی انصافی و قدرشناسی خودمونه. اینقد پست و حقیر شدیم که می‌بینیم و خودمونو میزنیم به خریت. روحانی و لاریجانی ها کاری با ایران کردن که قاجار نکرد. همه به گدائی افتادن بازم یه عده بیسواد و نفهم حرف خودشونو میزنن. از ماست که بر ماست...

  • کاربر
    0

    آره خب احمدی نژاد خطرناکه چون بفکر ما بدبختا بود چون خونه دارمون کرد و الان تو چادر و خرابه ها زندگی نمیکنیم چون یارانه داریم ک هنو بتونیم یه نون خالی بخوریم همین سهام عدالتی ک نصفشم معلوم نیست کجا رفته احمدی نژاد داد به مردم

  • بییسسس
    0

    بعضی موقعه ها آنقدر همه چیز برای خودی ها عادی هست که یادشون میره برای غیر خودی ها (مردم) غیر عادی است.

  • ش. معلم.
    0

    حالا بگو ببینم آقای میرسلیم شما کارخانه موتور سیکلت سازی تحویل گرفتی بعد از یک سال دوچرخه تحویل دادی؟ اینو چی میگی؟

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      آقای میرسلیم ،رئیس هیئت مدیره تحقیقات موتور ایرانخودرو و آقای محمد زالی مدیرعامل نالایق وقت آن شرکت ،،مدیر عامل فعلی ایرانخودرودیزل،،با هدف طراحی و ساخت موتور داخلی صدها میلیون دلار ارز این کشور را صرف سفرهای خارجی و..... کردند عاقبت با شکست پروژه ،یک موتور طراحی آلمانی ای اف سون را وارد کشور کردندکه قطعات آن تماما وارداتیست

  • خطرناک
    0

    اقای تحلیلکر ، دکتر احمدی نژاد برای کشور خطرناک نیست برای شما مال و دنیا پرستان خطرناک است که اموال مردم و اموال کشور را غارت کردید و به ثروت کلان رسیدید ، دیگه مردم تحلیل شما را به اندازه پشکل گوسفند قبول ندارند .

  • ت س
    0

    خطر واسه شما کسبه های تحریم تازه شروع شده

  • حاج عباس
    0

    تحلیل گری سلیمی نمین از جنس خوارج هست وقتی خادم ملت را خطرناک میداند احمدی نزاد برای باندبازان خطرناک است شدید

  • صداقت‌
    0

    سلیمی‌‌نمین‌ ،احمدی‌نژاد‌‌برای‌کشور‌خطرناک‌ نیست‌ ولی برای امثال تو و دزدهای این مملکت ، آره خطرناک است.

  • محمد
    0

    اقای سلیمی نمین، با این حرفهاتون معلوم شد که شما فهم سیاسی ندارین.چون تنها کسی که از دوستان وکابینه احمدی نزاد که رسما اعلام کرد هیچ ربطی به احمدی نژاد نداره و احمدی نزاد تمام شده هست همین عباسی بود.اقای نیکزاد حسینی حاج بابایی و..با افتخار گفتن که هنوز به اقای احمدی نزاد ارادت دارن.پس وارونه حرف نزنین.اگه واقعا فک میکنین که کل طرفداران احمدی نژاد همون ۱۷ نفر بودن این دوره ریاست جمهوری تاییدش کنین که رای نیاره ضایع شه خوب..اقای سلیمی نمین ۴۲ سال انقلاب شده ۳۲ سال دست چپی هاست بجز دوره احمدی نزاد که اونم گفت اصولگرا نیست.اگه امثال شما وقالیباف و..طرفدار داشتن الان یه دوره ریاست جمهوری دست شما بود.خودتون گول نزنین لطفا

  • رضا
    0

    اتفاقاً به نظر من ، بودن شما در رأس قدرت هم برای مردم و هم برای کشور اسلامی ایران خطرناک و فاجعه است . شما سرتان را همچون کبک در زیر برف کرده اید و به جای مردم می خواهید تصمیم بگیرید . اگر راست می گویید به همفکرانتان در شورای نگهبان بگویید احمدی نژاد را تایید صلاحیت کنند اونوقت خواهید دید که بیش از 70 درصد مردم ایشان را انتخاب خواهند نمود.

  • هاشمی
    0

    جناب آقای سلیمی نمین شما درک درستی نسبت به طبقه مستعضف نداریدشما وامثال شما حتی شعورهم نداریدتاچه برسددرک آقای دکتر احمدی نژادتنها کسی بودندبفکرمردم بودندازمسکن مهرویارانه وسهام عدالت از برکات ایشان هست شما فقط بلدهستیدبلغوربکنیدبه کوری شما آقای احمدی نژادتودلهای اکثریت مردم جای داره دیگه عمراصلاح طلب واصولگرا گدشته است همه شان یک کرباسندومگسانیددورشیرینی شماها وامثالتان به جزچپاول ها را کار دیگه نکردیدتنها کسی که بفکرملت بوده د‌کتراحمدی نزادبوده وصادقانه برای ملت قدم برداشت واکثرابقیه دولت مردان و مسئولین بفکرجیب خودشان و فرزندانشان بودندوهستند

  • اکبر
    0

    انتخاب میرسلیم،باتوجه به پیشینه مدیریتی ناموفق ایشان درصنعت بعنوان نماینده مجلس کشور فاجعه است

  • عباس
    0

    تو ا ز مغز خودت استفاده کن چکار احمدی نژاد و میرسلیم داری لطف کن بشین هر چی ریس مجلس گفت برای ما قابل قبوله ... فعلا توضاع شیر در شیر می باشه

  • م .خ
    0

    احمدی نژاد یه دونه است.خدا یارو یاورش باشه.مرد مثل اون تو این مملکت دزد بازار ندیدم. همه کار میتونست انجام بده ولی نکرد.درود بر شرفش

  • کوروش
    0

    احمدی نژاد با همه خطرناکیت دوست داریم یه تار گندیده تو به صد تا روحانی و وزیراش می ارزه

  • احمد
    0

    سلام این آقا ی سلیمی کیست که همه را انحرافی وجریانی غیر پشتوانه مردمی و... می داند وخود را بهترین . اگر واقعاً حرف حساب سرتان می شود انتخابات ازاد برگزار کنید ، نه اینکه چند نفر کلیشه ای انتخاب می کنید که خودشان پشت تلویزیون همدیگر را به فساد ودزدی محکوم می کنند وما را مجبور می کنند تا به یک دزد رای بدهیم تا زه میگید اینا بهترین هایمان هستند ، بعد ش هم باز از ما طلبکارید واقعاً که...

  • رضا ابراهیمی
    0

    اقای احمدی نژاد امیرکبیر معاصر است .خدایا هر روز برشوکتش بیفزا.

  • سامان
    0

    اگر احمدی نژاد طرفتار نداره چرا نمیزارید در انتخابات باشه تا مردم خودشون نظرشونو اعلام کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • صداقت‌
      0

      حرف‌حق جواب ندارد

  • مریم
    0

    معلومه احمدی نژاد واقعن تاثیر گذاره ک همش حرفشو میزنین یادتون نره ایشون ۸ سال رییس جمهور این مملکت بوده و خب عده ای ک از حضورش متضرر شدن اونو برای خودشون خطر و اونایی ک نفعی بردن حامی ایشونن ولی در کل ۸ سال ریاست جمهوری احمدی نژاد باهمه بدو خوبش بهتر از شرایط الانه

  • ناشناس
    0

    این احمدی نژاد نمیدونم چرا اینقدر طرفدار داره، نفت بشکه ای 150 دلار فروخت و میلیاردها دلار اومد دستش و اطرافیانش کلی فساد کردن اونوقت ملت هنوز عشق 45 تومن یارانه ان

    نظرات شما -
    • استقلال
      0

      این کامنتها رو ببین و نظرات مثبت رو ببین من جای تو باشم خفه میشم ، ۴۵ تومن یارانه که هیچه میلیاردها تومن پول هم نمی تونه جای عشق را بگیره ( احمدی نژاد عشقه) ناشناس ! میفهمی ؟

    • بی‌نام‌
      0

      حاجی‌‌ناشناس‌فروش‌نفت‌۱۲۰ دلاری‌ هم‌ آدم‌ خودشو میخواد‌،‌این‌هنر‌ کوزه‌گری‌است‌که احمدی نژاد راهشو میدونه کهچطوری نفتو‌ ۱۲۰ دلار بفروشه ؟ اگر نمیدونی بماند.

    • فری
      0

      بدون اینکه باج به 5+1 بده نفت رو با اون قیمت فروخت و باهاش به اندازه 80سال گذشته سد ساخت، تموم اتوبان‌ها رو ساخت، میلیون‌ها نفرو صاحبخونه کرد، 164تا سانتریفیوژ رو رسوند به 19هزاااااارتا. رونق اقتصادی درست کرد، تو دهن اسرائیل و آمریکا زد و ... تازه رسماً اعلام کرد که اگه مجلس بذاره از ماه بعدی یارانه رو 254هزارتمن پرداخت میکنم و لاریجانی عوضی نذاشت. اینقد همه پولدار بودن که اصلا نمیدونستن یارانه کی واریز شده. رئیس جمهوری که 7سال و سه ماه کشورو با یه تورم ناچیز نگهداشت اما یه مشت مزدور از ترسشون توی 9ماه آخر کاری کردن که خرابش کنن. اگه میشد تموم خدمات احمدی‌نژاد و کثافتکاری های روحانی رو واست میگفتم تا کلا خفه بشی. احمدی‌نژاد فقط یه ایراد داشت. ***دزد نبود***

    • کامران
      0

      درجواب استقلال دوست عزیزبخداقسم اگراین45تومن یارانه نبود(که البته بابتش چندین برابرازجیب ملت بیرون کشیده شده باچندبرابرشدن قیمتها)الان توهم داشتی بدوبیراه میگفتی به احمدی نژاد.اگرواقعادرک درستی ازاقتصادوسیاست وروابط اقتصادی وسیاسی داشتی اینجوری طرفداری احمدی نژادنمیکردی.خسارتی که ایشان در8سال به مملکت زده درطول80سال جبران نخواهدشدالبته اگرجزءافرادی نباشیم که ازصدقه گرفتن خوشحال بشیم.یارانه حق همه ملت ایران است امانه این مقداربلکه چندین برابراین چیزیکه ایشان مثل صدقه به ملت دادودرعوض باگران کردن همه چیزکسری بودجه راجبران کردوالباقی مثل دکل نفتی غیب شد. التماس کمی تفکر

  • سامان
    0

    بله احمدی نژاد خیلی خطرناکه، ولی برای رانتخواران ،برای کسانی که میخوان راجع به تمام امور عمومی و خصوصی مردم تصمیم بگیرن و احمدی نژاد مانع میشه،برای چپاولگران حقوق مردم...

  • علی
    0

    جوجه تو کی باشی، کی تو رو میشناسه ، بله دکتر برا غارتگران داخلی و خارجی خیلی خطرناکه، دکتر احمدی نژاد عزیز در قلب ما جا دارد

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      احسنت به‌ این جوابی که به ایشون دادی

  • صالح
    0

    احمدی نژاد مرد بسیار خوبی است .برای خودش نه برای رئیس جمهوری ایران

  • حجت طاهری
    0

    اره برای دزدها خطرناک است نه برای ملت

  • ایرانی
    0

    آقای سلیمی عقل اندک ولی همچون طبله غازی خود را با احمدی نژاد که محبوب ترین چهره این نظام است می سنجی؟! دشمنی شماها وحتی بزرگتر از شماها با او بخاطر مردمی بودنش است . سه طرح ماندگار که از ایشان یاد گار مانده تا ابد اورا از دیگران متمایز خواهد کرد . هرچند کوته نظرانه همچون شما او را برنتابید.

  • یه غریبه
    0

    درد بلا احمدی نژاد بخوره تو سر کلاهبرداری بی وجدان

  • آذری
    0

    کسی که براحتی پشت سر یک خادم ملت غیبت وتهمت میزنند خودش یک سم وخطرناک تر از آمریکاست .خدمتی که آقای احمد نژاد به مردم کرد تواین چهل وچند سال هیچ دولتی انجام نداده است .متاسفم برای اقای تحلیلگر سیاسی کشورمون که این آقا باشد.

  • ا
    0

    خطرناک تویی زنگنه است باان قرارداد۲ سنتی قرامت چند صد هزار میلیاردی هاشمی با شرکتهای خصوصیش روحانی با ان هدیه هایش خاتمی با ان پول نفتی که هرگز نیامد ودولتمردان این سه دولت با اون سیف رییس وبرادران وبچه هایشان چقدر باید از جنایتتان بگوییم با ان زمینهایی که در مجلس تصویب کردین که به همه مردم زمین از اراض دولتی وبودجه اختصاص داده شده برای ساخت مسکن چه شد در چه مقیاسی به چه کسانی داده شد وپول داده شده چندتا کاخ درست شد اسمت گذاشتی انسان از کجا بگم از اسبهای مسابقه گرفته ........احمدی نژاد اسب وهواپیما .......نمی خواست خط رناک کیست

  • امیرعلی
    0

    ازیک‌طرف میگین‌میزان‌رای‌ملت‌است‌وازطرفی.....نیازی‌نیست‌برای‌احمدی‌نژاد‌داستان‌سرایی‌کویین.. مردم‌اون‌چیزی‌رودوست‌دارن‌که‌حسش‌میکنن...ماکه‌تاحالا‌ازهیچ‌رییس‌جمهوری‌خیرندیدیم..واین‌چرت‌وپرتهای‌سیاسی‌هم‌به‌درد‌سفره‌مردم‌نمیخوره...حداقل‌‌احمدی‌نژاد‌یک‌قدم...حداقل‌حداقل‌یک‌قدم‌برای‌مردم‌برداشت‌بقیه‌چی؟؟؟؟فقطشعارودروغ‌...نمونش‌هم‌که‌۷ساله‌گریبانگیر‌این‌ملت‌بیچاره‌ست!!!!علی‌برکت‌الله....

  • من
    0

    خیلی طبیعی است که احمدی نژاد هم خطاهایی داشت و دارد و احتمالا در آینده نیز خواهد داشت اما تنها دولتی که به داد مردم رسید و کارهای بزرگی انجام داد که دولت بی تدبیر حسن کلید ساز هنوز از ثمرات آنها می لیسد دولت عدالت محور احمدی نژاد بود. راستی مگر این دولت اکثر اعضای هیئت دولتش عوامل فتنه ۸۸ نبودند. مگر رهبر این گروه تهی مغز نمی گفت دنیای آینده دنیای مذاکره است و دنیای موشک نیست. صنایع موشکی، صنایع هسته ای و صنایع هوا فضا به همت دلیر مردان سپاهی و در دوره احمدی نژاد رشد فزاینده ای یافت. ...

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      احمدی نژاد ذخیره انقلاب است خداوندازچشم بدمحافظتش کند

  • امیر
    0

    احمدی نژاد برای شما غارتگران بیت المال خطرناک است.برای قشر ضعیف یک نعمت است.بایدم ازش بترسید کمتر از یکسال به انتخابات 1400 مونده.

  • ناک
    0

    اینجوری که عادی شده همشون کرونا میگیرن نه ماسکی و نه خبری از کروناست تو مجلس جشنه... مردم هم نماینده هاشونو میبینن و هیچی دیگه فاجعه کرونا................

  • امیر
    0

    احمدی نژاد برای کشور خطرناک یا اقایی که ا دادن رشوه 65میلیاردی به یک رباست کمیسیون جلوی تحقیق وتفحص گرفته الان برصندل ریاست یک قوه تکیه زده.احمدی نژاد برای غارتگران بیت المال سم وخطرناک است وبرای قشر مستضعف یک نعمت است.

  • ناشناس
    0

    خدا پدر احمدی نژاد بیامرزه دوره اون مردم یکم نفس کشیدن طعم خوشیو دیدن بقیه مسولین فقط به فکر جیبشون هستن احمدی نژاد فرشته ای هست که خداوند به ما ایرانیا دادش خدا حفظش کنه انگلیس و آمریکا به شدت ازش وحشت دارن چون یک چهره جهانیه

  • صادق
    0

    جناب سلیمی نمین احمدی نژاد مرد بود خادم واقعی ملت بود با رای ۲۵ میلیون رئیس جمهور ملت شد خودت در معرض انتخاب ملت بزار اگر ۵۰۰ رای داشتی اونوقت بیا ادعای عاقلی و دانایی کن از سایت محترم خواهشمندم نظر بنده را ارائه بده نه حذفش کنید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      درود خدا بر احمدی نژاد مرد خودتی

  • حسنوندی لک
    0

    درود خدا بر دکتر محمود احمدی‌ نژاد مردی از جنس خود مردم . انسانی پاک و آراسته و محبوب و خدا شناس .

  • رها
    0

    افراد خطرناک شما حقوق نجومی بگیرهای رانت خوار اختلاس گر هستین، نه کسی که افراد فقیر در حد توانش خونه داد، سهام عدالت داد و نصفش رو شما خوردین، یارانه داد

  • زاگرس
    0

    اینا واقعا باورشان شده نماینده مردمند اخه پیروز شدن در یک انتخابات کاملا غیر رقابتی و یک طرفه وبا حضور پانزده درصدی که اون هم خانواده کاندیدا بودند و اقوام.هنر نیست کدام رقابت ک ام رقیب

  • ناشناس
    0

    این آشغالها همیشه نون رو به نرخ روز میخورن گل بگیرن در اون کشوری که امثالی مانند ثلیمی نمین ها تحلیلگر مسائلش هستن بخواهد این آدم چیزی از تحلیل کردن نمیدونه تا دیروز که دکتر قالیباف هنوز خواست برا ریاست مجلس کاندید بشن میگفت ایشون بدرد این کار نمیخوره و در بین نمایندگان جایی نداره ولی به محض اینکه برنده شد تمام قد داره ازش طرفداری میکنه تف بر ذات خرابتون فک کنم دکتر احمدی نژاد ایشون رو نقره داغ کردن

  • سینا
    0

    با این کارهایتان و توهین هایتان به محبوب ملت احمدی نژاد و ضدیت با مردم و ادامه این راه، به راستی که به این جمله امام خمینی رسیده اید که گفتند وای به حالتان اگر مردم بفهمند در درون ذات شما چیست که آن روز انفجار رخ خواهد داد. آنچنان به آخر خط رسیده اید و غرور و تکبر درونتان را فرا گرفته که بی پرده از دوری خود نسبت به مردم افتخار می کنید و هیچ ابائی از اظهار آن ندارید. اما به زودی همین مردم، شما اهل زر و زور و تزویر را ضمن حسابرسی به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

  • مجید
    0

    اقای پرفسور . این صادرات بنزین که الان شما ودولت پز شو میدین . نتیجه هشت سال . ساخت پالایشگاه و کارت سوخت اون خادم ملت بوده . چون زنگنه هم مخالف ساخت پالایشگاه و کارت سوخت بوده. این یکی از کاراش بوده. بی نمک.

  • رضا
    0

    دوباره دوره اصولگراها و تحلیل های سلیمی نمین شروع شد این سلیمی نمین تعادل فکری ندازد

  • احمد
    0

    فقط احمدی نژادی

  • احمدی
    0

    احمدی نژاد یک مرد واقعی تمام معنا بود درود برشرفش احمدی نژاد برای امسال شماها خطر ناک هستش سلیمی حسن کلید ساز با دوری برایش فاتحه مملکت را خوانده است وقتی برادرش با برادر جهانگیری دزدی میکنند معلوم مملکت از این بهتر نمیشه تا کی میخواین به مردم دروغ بگین حیف از شهید سردار سلیمانی عزیز روحش شاد ما الان فقط همون رهبر عزیز و احمدی نژاد را داریم شماها همتون دزدین

  • یعقوبی
    0

    سلیمی چی میزنی اخوی، حرف نزنی شما کسی نمیگه لالی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چیزی که احمدی نژاد رو از بقیه متمایز میکنه وام دار نبودن ایشان است با پدرش هم رودرواسی نداره و تنها کسی می باشد که می تواند این اندک سالاری را در این مملکت بساطش را جمع کند

  • سرباز اسلام
    0

    جنگ اصوگرا ها واصلاح طلبان جنگ زرگریست..درپشت پرده دستشان توی یه کاسه است...به همین دلیل چپ و راست..احمدی نژاد را می زنند..چرا؟ چون خدمت گزار مردم است..وشریک دزدی هایشان .نمی شود .الحق من بعنوان یک کارگر خدمات احمدی نژاد را فراموش نخواهم کرد ..وهمین جا میگویم.* یدالله فوق ایدیهم* دست خدا بالای همه دستهاست*

  • احمد
    0

    آقای سلیمی نمین حد خودت را بدان دکتراحمدی نژادعزیزمردم وخارچشم امثال تو ودشمن است خدمات او طی ۸سال هرگز فراموش نخواهد شد روستاها را آباد وبه محرومان خدمت کرد پس تو وامثال تو حرف مفت نزنید واگر هم کینه از دکتر دارید بجای مردم زر نزنید احمدی نژاد ۱۴۰۰ به یاری خدا منتظر ت هستیم اگر بادمجان دور قاب چین ها بگذارند

  • رضا
    0

    احمدی نژاد خادم واقعی ملت ایران است و برای افراد ناکارآمد وظالم خطرناک است

  • حمیدرضا
    0

    آری الحق که .. احمدی نژاد خطرناک است اما برای دزدها وچپاول گران بیت المال.

  • شاهدی
    0

    اقای سلیمی تورا چه به سیاست تکلیف هرکسی با کارنامه خودش روشن هست اقای احمدی نژاد خوب به تنهایی نشان داد اقتدار ملت و میهن را اقای سلیمی شما بهتره کاسه کوزه فروشی را جمع کنید بازنشسته ذهنی هستید بفرمایید!!!!!!!

  • رضا
    0

    ا گر احمدی نژاد رئیس جمهور شود و مجلس شورای اسلامی با او همکاری کند شیوه استخدام افراد ناکارآمد اصلاح می شود اصلاح آموزش و پرورش،بکارگیری معلمان کارامد وبر داشتن انحصار طلبی واردات و صادرات و تولید و دادن امتیاز فعالیت به تمام افراد نخبه و کارآمد در تمام نقاط کشور و انتقال تکنولوژی داخل و خارج توسط نخبگان به تمام کشور ،تمام دروس شفاهی در شبکه های تلویزیونی اطلاع رسانی شود و مدرسه تبدیل شود به مدرسه کارگاهی و ابتکار و نوآوری و معلمان مخترع و کاربردی استخدام می‌شوند و معلمان کنونی که فقط حرف میزنند و بعضی از آنها حتی حرف زدن هم بلد نیستنددر کارهای خدماتی به کار گمارده شوند

  • فدائی حیدری رضاقلی
    0

    چندتاکارمفیدبسیارعالی جناب اقای دکتراحمدی نژادکردندکه صدمیرسلیم هزاران قالیباف درجه یک ودویست گروه پنج لنگه ای مثل لاریجانی هانکردندونخواهندکردحقوق های بسیاری درسطح بسیارپائین بود یکسان کرد درروستا ها بیمه وبرای پیرمردان وزنان حقوق معین کرد که پس ازان مجلس بریاست لاری ودولت بریست روحانی وقضا قبلی وفعلی که اول باشتاب امد وایست کامل کرد نکردندونمیخواهند وحتی همان برنامه راهم ازروی لج به همان حال نگاه داشتند واگرمیشد قطع میکردنداگرسخنی دارندچرادم ازاحمدی نژاد میزنند یارانه ۴۵۰۰۰تومان بادلار۳۲۰۰بودحالاشهامت کنندحقوق رایکسان وحقوق روستانشینان پرمردراویارانه ها باتورم دلر۵بابرکنندانوقت پوزبدهند وغیبت کنند

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      احمدی نژادباندازه یک صدسال کامیون تریلی درجه یک آلمانی به‌ ناوگان‌های هائ باربریداخلی اضافه کردوباقیمت اندک برانندگان داد

  • فدائی حیدری رضاقلی
    0

    چرابایدسلیم نمین قالی چه وافرادی مانندانها درنبودن احمدی نژاد که چندین کاراساسی برای ملت ازسهام عدالت که خودمن دران زمان ثبت نام کردم واینان خوردندورونکردندیکسان کردن حقوق های سطح پائین حقوق زنان بی سرپرست وپیرمردان روستاها انجام داد ولی این ها درمقابل تورم هیچ اقدامی نکردندذرضمن روزی بارای مردم امد ودودوره جمهوربودچرابارای مردم بازی میکنندپس فطرتی تاکجا

  • علی
    0

    زنده باد احمدی نژاد ان شالله به یاری خداوند متعال احمدی نژاد دوباره ریس جمهور خواهد شد و عزت و سربلندی را به ملت ایران باز خواهد آورد و دست چپاولگران بیت المال را از بازو قطع خواهد کرد.

    نظرات شما -
    • سرباز اسلام
      0

      انشالله ..

  • سرباز اسلام
    0

    درود خدا براحمدی نژاد مردی ازجنس خود خود خود خود مردم

  • عبد
    0

    یکی نیست به این آقای به ظاهر فهیم سیاسی بگه آقای محترم تویی که ادعا میکنی خیلی حالیته واز هرکسی ایراد میگیری خودت بین مردم پشیزی ارزش داری که اینهمه آدمارو تخریب میکنی؟؟؟!

  • محمد
    0

    سلام، سلیمی نمین فکر می کنم یا می خواهد معروف شود یا به دنبال پست ومقام ورانت واینهاست ویا از احمدی نژاد داغ بزرگی به دل دارد، جناب تحلیلگر بی سواد ، انصاف داشته باشید لطفا ًً

  • محمد
    0

    چرا نظرم پخش نشد، من که به کسی توهین نکردم،

  • شیبانی تذرجی
    0

    ای کاش آقای میر سلیم حرف زیادی نمیزدی چه هیزم تری احمدی بهت فروخته که داغت خنک نمیشه تو که هیچ جایگاهی تو مردم نداری اینطوری هم بیشتر از چشم ملت می افتی کمتر نظر یک شاهی بده لطفا

  • خسرو
    0

    از همان ساعت های اولی که احمدی نژادی شد برای انتخابات از ترستان سعی در تخریب احمدی نژاد داشتید مهم شما نیستید که احمدی نژاد را بخواهید یا نخواهید اصل مردمند چطور در انتخاب اصل رای مردم است می دانید که احمدی نژاد اگر آمد شماها را در یک دستمال میگذارد و کنار میگذارد احمد نژاد یک فرد زد استعمار و سرمایه داری است و شما همه از او می ترسید

  • بهروز
    0

    اگر مملکت مادارد پوزه آمریکا به خاک می مالد از رابطه سیاسی احمدی نژاد باونزولا هست.اگر احمدی نژاد برای ریس جمهوری انتخواب شود حتی بچه قنداقه هم رای میدهداحمدی نژاد تنها کسی بود جلوی فساد دراین مملکت گرفت.چون دزد نبود گفتن خوب نیست

  • علی
    0

    لعنت خدا برافرادی مثل میرسلم که ا‌شکاراخادم ملت یعنی احمدی نژادتوهین میکنی اره احمدی نژاد خطرناک است برای افرادفاسدی مثل میرسلیم فقط حیف که احمدی نژادقوه قضاییه دراختیارش نبودتاپدردزدان بیت المال دربیاو رد

  • عدالتخواه وجانباز
    0

    احمدی نژاد پشیزی نمی ارزد، سلیمی نمین هم مثل احمدی نژاد میرسلیم هم حتی بدرد چوپانی هم نمی خورد طرفداران احمدی نژادهم نه فهم اقتصادی دارند ونه شعورسیاسی، واینکه درک اجتماعی شان زیر خط است، درود خدا بر خاتمی وعمکرددرخشنده اش اگرجمهوری اسلامی قرارباشد بقا داشته باشدباید دوباره سید محمد خاتمی به دادش برسدبا کمک میرحسین موسوی مردی از جنس شعور، سیاست، یارامام ره دلسوز ودردشناس ملت فهیم ایران اسلامی.

    نظرات شما -
    • کاربر
      0

      حالا تو خودت کی هستی؟؟؟ چند پشیز می ارزی؟؟ شعورت اگ بالا بود بی ادبی نمیکردی

    • صادق
      0

      حاجی امثال تو فقط به فکر زن و بچه خودتی، خاتمی و چپ‌راست همش فیلمه برای کلاه برداری،ولی‌ احمدی‌نژاد حقیقت‌و صداقت‌با مردم است.با ستم‌دیدگان‌وفقیران این آب‌و‌خاک‌‌ است‌‌‌‌ومردم‌‌‌ هم‌ دوسش‌ دارند چون‌ مرام‌ومعرفتش‌ خریدنی نیست.

    • سرباز اسلام
      0

      آخه مرد حسابی اسم خودت گذاشتی ..جانباز..به شعور همه توهین میکنی ..شش ماه رفتی جبهه .شما برای خدا نجنگیدید برای پول وپست خودتونه پشت جبهه ناکار کردین الان هم طلبکار ملتید ..درضمن چوپانی شغل بیشتر انبیا بوده وشغل شریف است..اندکی تفکر

    • Shima
      0

      تو خودت پشیزی نیستی ک بخای احمدی نژاد و تحلیل کنی احمدی نژاد تنها مرد عدالت خواه جمهوری اسلامیه حتی آوردن اسمشم حیفه رو زبون امثال شماها بیاد

    • 1
      0

      شما مشغول شورش کردن باش!!

  • روح اله
    0

    درود خدا بر مرد پرتلاش احمدی نژاد....عزیز ملت ایران ..خدا از شر دشمنان محافظتش کنه..

  • محمد صحرایی
    0

    درود خدا بر احمدی نژاد

  • م. گودرزی
    0

    مردم عزیز بدانند که، نمی شود منکر خدمات احمدی نژاد و خصوصیات خوبش چون مردم داری، ساده زیستی، عدالت خواهی او شد. اما مطلب فوق العاده مهم اینکه چرا علیرغم آن همه تلاش شبانه روزی،که با نیت خیر انجام شد، در بعضی جاها، متاسفانه کارهاش نتیجه نداد که هیج، بلکه باعث ضرر و زیان زیادی به ملت وکشور شد، چرا؟! ما طرفداران او، باید این مطلب تلخ رو بپذیریم که متأسفانه وجود خصوصیات دیگری مثل خودرایی خودشیفتگی، یک دندگی در او باعث شد تا نتیجه کار بد شود. لذا وجود این خصوصیات بد در هر کس و هر فردی، حتی با پتانسیل زیاد مثل احمدی نژاد منجر به همچنین نتیجه ای و حتی بدتر و سنگین تر شود. به همین دلیل این خصوصیات، خصوصیات خطرناک و خطرآفرینی است

    نظرات شما -
    • بی‌نام‌
      0

      ‌بله‌احمدی‌نژاد خصوصیات‌‌‌ خطر‌ناک‌وخطر‌آفرینی‌‌ دارد چون‌همرنگ ‌افراد‌دوروبرش‌نمیشه‌‌‌ و حرف رفیقاشو‌ گوش نمیکنه‌‌ وکسی جرئت نمیکنه بهش‌ چیزی پیشنهاد کنه چون آبروشو‌ میبره‌ خلاصه‌ در کُل با دزدها جور درنَمیاد.

  • غلامرضا
    0

    سلام جناب سلیمی اینها تخلیل های شخصی شما است نیروهای فعال مراقب هستند انشاا.. سال ۱۴۰۰ نتیجه مشخص میشود

  • سعید
    0

    انصافا من طرفدار طیف خاصی نیستم عملکرد دکتر احمدی نژاد قابل مقایسه با دولت های قبل و بعد خودش هست.شما که هنوز برای راضی نگهداشتن خود از برنامه های اون استفاده می کنید.مثل یارانه و سهام عدالت و مسکن مهر و کارت سوخت و.... چه برنامه ای از خودتون دارید. شرم بر شما باد.

  • M
    0

    حرف مفت خریدار نداره بریدبین مردم ببینید 80 درصذ خواهان احمدی نژادن

  • روح الله
    0

    تاکور شود هرآنکه نتواند دید.... چرا شما خودتون را بجای مردم قرار میدهید ... مردم چشم دارن عقل دارن کارهای دولتها رو دیدن و تشخیص میدن چه کسی براشون کار کرد و چه کسی فقط حرف زد... چون احمدی نژاد حرف امثال شماها رو گوش نکرد و زیر بار حرف افسادطلب و افول گرا نرفت میشه آدم خودرای .... مثلا نعوذبالله اگر حضرت علی زیر بار حرف طلحه و زبیر و شورای شش نفره نرفت میشه خودرای؟؟؟؟ البته قیاس بین شخصیت نیست فقط تجربه تاریخی است... اگر یک نفربخواد برا مردم کار کنه باید پوز حزب و دارو دسته رو بزند مشخصه که اونها ساکت نمینشینند

  • رضا
    0

    خداوندنگهداراحمدی نژادباشدتابه آین مملکت خدمت کند

  • فراموش شدگان دو افتادهٔ
    0

    سلام درود فراوان به محضر مرد بزرگ جناب دکتر محمود احمدی نزاد تنها امید مردم فقیر فراموش شده... ما مردم فراموش شده فقیر که نمی توانیم کارهای بزرگ وتا ابد به یاد ماندنی تو را جبران کنیم فقط وفقط می توانیم بگوییم...خدا خیرت بدهد.. خدا به اندازه تک تک ریگهای بیا با نهای بی کران به ثواب در دنیا وسعادت در اخرت اهدا فرماید.. خداوند بزرگ بی همتا دشمنان بی انصاف تورا رسوای جهان گرداند...باز هم دستانمان به سوی ا سمان بلند است ومی گوییم...خدایا اگر صدای مردمی پا برهنه وفراموش شده را می شنوی یک بار دیگر دکتر محمود احمدی نزاد را فقط به خاطر مردم ففیر پا برهنه وستمدیده و فراموش شده بر گردان... از درگاه ایزد منان خداوند حق تعا لی امیدواریم انشا الله.... امین یا رب العا لمین..

  • جد
    0

    واقعا که فاجعه است سن بالا .عقل قدیمی امروز به کار نمی اید

  • احمدرضا.زمانی.
    0

    احمدی نژاد.یعنی مرد انقلابی.ولایی.مردمی کار بلد.دلسوز مردم.اگاه به سیاست.نترس.کارنامه اش موجود.چرا بعضی ها انکار میکنند.میخواهن چی را قایم کنند.چقد از مردم را خونه دار کرد.پنجاه میلیون را سهام عدالت داد.ایران عزیز را فًضایی کرد.چه دستاوردهایی از لحاظ نظامی.انرژی اتمی.دانش بنیان.انجام داد.اگر بقیه هم چنین توانی از خود نشان میدادن.ایران گلستان میشد.فقط بلدن لابی گری کند فساد را بین خود و رفقا و فامیل خودشان بیشتر کنند.وگرنه دلسوز مردم نیستن.اقای میرسلیم میره با بی بی سی مصاحبه انجام میده میگه نمیدانستم یه کلاس پنجمی میداند که این شبکه بی بی سی هست ولی شما نه.شما لایق مجلس نبو ی با لابی امدی مجلس .چون بین مجلسی ها رایی نداری .مردم‌ تمام دوستدار احمدی نژاد هستن.دولت بهار نزدیکه

  • داود
    0

    احمدی نژاد خطرناک است برای شما که دارید مملکت وخون ملت رامیمکید نه برای مردم ومملکت .تنها ناجی این مردم ومملکت فقط احمدی نژاد است وبس سلام ودرودبر احمدی نژاد دوستت داریم دکتر جان

  • ناظمی
    0

    فکرکنم اقای سلیمی اگه جواب ملت همیشه درصحنه روبخونه امشب سکته رو میزنه گرچه خبرفوری بهش احترام گذاشت ونظر حدود۸۰درصد ازکاربران رونشرنداد بدان گه اگه توهینی به احمدی نژادعزیزدل مامردم بکنی با۸۰میلیون طرفی

  • فدایی رهبر
    0

    ‌ خداوندی خداتنهاسرباز خالص وطن ویار واقعی رهبر عزیز بعداز سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بزرگ مردتاریخ شهید گرانقدر فقط و فقط احمدی نژاد بزرگ مرداست تنهاکسی که درنگاهش شجاعت قدرت اقتدار دربرابربدکاران دیده میشه وافتادگی ساده زیستی، درستکاری دربرابرمردم وجود داره فقط احمدی نژاد بزرگ هستش احمدی‌نژاد مردی از دنیای سردار دلهاست ماباید تازنده هستن قدرشناسشون باشیم وروی سرمان بگذاریمشان انشاالله

  • سرباز اسلام
    0

    آقا این خبر فوری خودش ..یکی ازمنتقدان احمدی نژاد است هرجوری بتونه تخریب میکنه ..

  • احمد
    0

    مشکل کشور ما اینه که هر کسی حرفی میزند بدون اینکه تحلیل درستی از ادعایش داشته باشد ،چنین ادعایی باید تحلیل عمیق داشته باشند وبر اساس اصولی مبرهن تحلیل کنند نه اینکه بگویند فلان آقا مضر است فلان آقا مفید. گیرم صادق هم باشید ،به خیال خود دلیلی سطحی هم داشته باشد ،مشکل مملکت ما اینه که توده مردم را به سطحی بردیم که نقل قول ها را به شدت باور دارند اما گوش شنوایی حتی برای استدلال های قوی که روشن کننده ی یک حقیقت باشند وجود ندارد ،واین یک آفتی است برای جامعه ی ما ،مثلاً بی بی سی که جز دروغ چیزی دیگر نمی گوید طرفدار دارد ،تکیه صرف به نقل قول ها ، مردم را به سمت دهن بین بودن سوق می دهد ،فرمان جامعه از حالت خود فرمانی به دگر فرمانی شیفت پیدا می کند ،که کرده واین برای جامعه ما سم است

  • محمد
    0

    دنیا فقط احمدی نژاد مابقی سیاسیون ایران پشیزی نمیارزند

  • مصطفی
    0

    سلیمی نمین که خودش رقمی نیست که مبادرت به ارزیابی دیگران میکند__سلیمی دچار کیش شخصیت است.

  • ایرانی
    0

    آقای سلیمی احتمالا صاحب افکار سلیم نیستید.امثال شما آقایان از خدا باید بترسید نه احمدی نژاد واین عبارات ناجوانمردانه بر بنده مخلص نمی چسبد از نظر خیل عظیم وتاثیر گذاروبه قول شماها مردم کوجه وبازار این تحلیل ها جز سیاه نمایی وانتقام شخصی بیش نیست.لطفا بذارید مردم حماسه ۸۸را تکرار کنند!نترسید آخه این سرزمین صاحب ونگاه بان دارد!!

  • قاسم سلیمانی!
    0

    لطفا طرفداران احمدی نژاد نظرشان را در ارتباط با تبعیت و فرمانبرداری ایشان از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را صریح بیان کنند در ارتباط با خانه نشینی ده روزه و علیرغم منع رهبری حضور ایشان در انتخابات را بیان کنید لازم بذکر است که خدمات ایشان به مردم را نیز منکر نیستم.

    نظرات شما -
    • مهران
      0

      آیا از احمدی نژاد سربازی فداکارتر از احمدی نژاد سراغ داری ؟ فهم این موضوع اینقدر برات سخته

  • احمد
    0

    به نظر من باید به این ضرباالمثل استناد کردکه: جواب ابلهان(امثال سلیمی نمین احمق وحراف) خاموشی است. یکی نیست به مرتیکه بزعقل بگه توواسه این انقلاب ومملکت چیکارکردی.

  • احمد
    0

    سلام . قالیباف خود بسیار موفق بوده وخوب شیر های ثروت بدست قالیباف برایتان گشوده است از کسی دفاع کنید که در مدیریتها موفق باشد نه از دزدان شهرداری ...‌‌‌‌‌‌........ موفق باشید .

  • مهدی
    0

    فقط ۸ سال آقای احمدی نژاد و خیر دیدیم بقیه عمر تو عذاب بودیم آقای احمدی نژاد خطرناک به خاطر اینکه جلوی امریکا ایستاده بود به خاطر اینکه همه رو صاحب خونه ماشین کرد اگه مرد هستید نظر سنجی کنید ببینید چقدر طرفدار داره اگه بیاد دوباره ۴۰ میلیون رای میاره پس مردم هیچی نمیدونن

  • سلام
    0

    به نام خدا، همیشه افراط و تفریط بسیار خطرناک است. بینی و بین الهی این افرادی که برای احمدی نژاد سینه چاک می کنند، از خودشان بپرسند که تا قبل از گند زدن اصلاح طلبان و غرب زده ها نسبت به احمدی نژاد چقدر توهین و تحقیر می کردند! مملکت نمی شود با افراط و تفریط اداره کرد. شکی نیست سگِ احمدی‌نژاد،شرف غرب پرستان را دارد، ولی بدانید او منجی نیست، قبل از قضات کردن دیگران بایستی خود را اصلاح کنیم.

  • سعید
    0

    این مجلس تندرو افراطی و خطرناک است.

  • علی
    0

    چرت و پرت نگو چون اون زمان امسال شما دروغگوها رو بازی نمیداد ور اضافی نزن

  • یعقوب
    0

    خدمت میر سلیم کله پاچه خوار بقیه و مترسک بازی کن نما باید بدونه ملت دیگه خسته شدن از دست امثال شماها که خیانت تا استخوان های شما نفوذ کرده خجالت بکش و در مورد کسی که خادم این مملکت و الالخصوص این مردم بود افترا که گناه بزرگی هست نمیبنده مسلمان نمای بدبخت و گیرم اگر هم هرچقدر بزنه بکوبه برداره نوش جونش حلالش باشه چون از مردم هم نمیگیره بقول معروف سفره ای باز میکنه که هرکس به اندازه اش سیر باشه نه مثل شماها خودشان که سیر میشند اجازه نمیدهند زیر دستانش سفره رو نگاه هم بکنند اخرین باری باشه که جفنگیات پشت محبوب دلهای ملت ببافی بازنشسه بی کفایت محترمانه ترین حرفی است که برات میگویم

  • ایرانی
    0

    هر کاری دوست دارین بکنین هر جوری دوست دارید تحلیل کنید و یارگیری کنید اصلا با هم بجنگین. برای ما تفاوتی میان همه شما نیست. هرکس تریبون و جایگاهی داره عضو این مجموعه است. فعلا بتازید تا ببینیم چه میشود.

  • ابراهیم اصغری
    0

    ای خدا یعنی میشه دوباره احمدی نژاد ریس جمهور بشه دست این دزدهای دونه دورشت رو قطع کنه

    نظرات شما -
    • علی
      0

      دکلای نفتی و اختلاسای میلیارد دلاری رو توی دوره احمدی نژاد انجام ندادن؟

  • ایرانی
    0

    نه قم خوبه ، نه کاشون، لعنت به هردو تاشون

  • سرباز اسلام
    0

    بیشتر طرفداران احمدی نژاد ساکن روستاها هستن وبعد اذان صبح ازخانه خارج میشن تا شب سرگرم کارن .وبیکار نیستن ..تیترهای تخریب چیان را مطالعه کنن ..درضمن خیلی هاشون گوشی ساده هم ندارن ..حالا شما بشینید تیتر بزنید خودتو‌...پاره کنید

  • یا حسین
    0

    خدا پشت و پناهت اقای احمدی نژاد

  • مهران‌
    0

    این‌منتخبین هستند که برای پر کردن سبد رایشان تبلیغ میکنند احمدی نژادی هستند مردم به وزرای احمدی نژاد رای دادند چون فکر میکنند تفکرشان شبیه احمدی نژاد است احمدی نژاد کی بر میگرده؟

  • عباس غلامی
    0

    سلام میشه عملکرد آقای میرسلیم در شرکت دیزل سنگین ایران« دسا» مورد بررسی قرار گیرد که آیا موتور لکوموتیو راه آهن را ساخت یانه چون در زمان آقای دکتر زیاری مدیر عامل وقت راه آهن پول گرفت

  • علی اشرف معافی
    0

    درود خدا برحامی محرومان احمدی نژادعزیز که غرورانقلابی وملی مارو حفظ کرد امام زمان نگهدارش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟