«پاییز بهاری‌ست که عاشق شده است» با صدای شاعر شنیدنی شد

آلبوم «پاییز بهاری‌ست که عاشق شده است» عنوان اولین آلبوم رسمی مؤسسه «شهرستان ادب» است که با شعر و صدای میلاد عرفان‌پور، آهنگسازی علی قادری و خوانندگی نیما ثباتی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«پاییز بهاری‌ست که عاشق شده است» با صدای شاعر شنیدنی شد

اولین آلبوم رسمی مؤسسه «شهرستان ادب» که پیش از این در حوزه نشر حضور فعالی داشت، با عنوان «پاییز بهاری ست که عاشق شده است» وارد بازار موسیقی شد.

در توضیح پیشینه فعالیت‌های میلاد عرفان پور که هم اکنون مدیریت موسیقی حوزه هنری را نیز به عهده دارد، آمده است: «میلاد عرفان‌پور شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است که شهرت او به خاطر سرودن در قالب‌های سنتی و به خصوص رباعی است. از عرفان پور تاکنون ۱۰ مجموعه شعر از جمله «پاییز بهاری ست که عاشق شده است»، «از آخر مجلس»، «تماشایی»، «پادشهر»، «ناخوانده»، «درباره تو»، «بی خبری‌ها»، «از سرم برادرم»، «راهبندان» و «تماشایی» انتشار یافته است. از عرفان پور در حوزه ترانه نیز ده‌ها ترانه با صدای خوانندگان پاپ و سنتی از جمله علیرضا افتخاری، حجت اشرف‌زاده، غلامرضا صنعتگر و اشکان کمانگری منتشر شده است. وی همچنین برگزیده کتاب سال «گام اول»، مقام نخست جشنواره خوارزمی، برگزیده کتاب سال قیصر امین‌پور، نامزد جایزه «قلم زرین» و برگزیده جشنواره شعر فجر بوده است.»

«پاییز بهاری‌ست که عاشق شده است» با صدای شاعر شنیدنی شد

«درباره من»، «زبان مادری»، «بی خبری ها»، «پاییز بهاری ست»، «آن واژه بی‌حرف»، «ای تنهایی سلام»، «پادشهر»، «راهبندان» و «تگرگ» عنوان قطعاتی هستند که با شعر و صدای میلاد عرفان‌پور، آهنگسازی علی قادری و خوانندگی نیما ثباتی پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

آرمان مهربان ارکستراسیون قطعه «زبان مادری»، امیرحسین سمیعی میکس و مسترینگ، علی قادری نوازنده پیانو، سازهای الکترونیک، گیتار و کلارینت، محمد حسین نعمتی طراحی و عکس روی آلبوم عوامل اجرایی این اثر موسیقایی هستند که ضبط آن در استودیو «آفتاب» انجام گرفته است.

«پاییز بهاری‌ست که عاشق شده است» با صدای شاعر شنیدنی شد

آلبوم «پاییز بهاری ست که عاشق شده است» با مجوز شماره ۱۳۹۷- ۸۷۰ و شماره کتابخانه ملی ۲۵۳۸۸ از سوی مؤسسه فرهنگی هنری شهر ادب معاصر» منتشر شد.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها