این همه فوتبالیست و اعضای تیم ها در میادین ورزشی کرونا نگرفته اند

یکی از مسئولان ارشد سازمان لیگ تغییر در تصمیمات اخیر تحت تاثیر اعتراض و جریان سازی را رد کرد.

این همه فوتبالیست و اعضای تیم ها در میادین ورزشی کرونا نگرفته اند

در پی انتشار گزارش جلسه خصوصی سه مربی لیگ برتری، یکی از مسئولان ارشد سازمان لیگ امکان لغو یا تعویق مسابقات لیگ برتر تحت تاثیر جریان سازی را رد کرد.

پس از انتشار گزارش ساعت گذشته رسانه طرفداری مبنی بر جلسه سه سرمربی لیگ برتری برای جریان سازی در اعتراض به برگزاری دوباره مسابقات لیگ برتر، یک مدیر ارشد سازمان لیگ فوتبال ایران درخصوص امکان لغو یا تعویق فصل جاری لیگ برتر تحت تاثیر اعتراضات اخیر و اعتراضات احتمالی پیش رو گفت:

چنین چیزی امکان پذیر نیست. هرچند تصمیم گیری نهایی بر عهده فدراسیون فوتبال است. ستاد مقابله با کرونا به ما اجازه داده است که از تاریخ بیست و دوم خرداد مسابقات را برگزار کنیم مگر اینکه نظر ستاد مقابله با کرونا تغییر کند.
او در واکنش به اعتراضات به از سر گیری لیگ فوتبال ایران افزود:

تعجب می کنم. مگر این ورزشکاران و اعضای باشگاه ها در محیط ورزشی کرونا گرفته اند؟ این ها در جامعه کرونا گرفته اند. برخی آمار ها را نمی توانیم باور کنیم. عجیب است که چطور این تعداد بازیکن کرونا مثبت هستند. اینطور باشد باید اعضای خانواده آن ها هم مبتلا به کرونا باشند. با توجه به تستی که از مخاط گرفته می شود، ممکن است این بازیکنان تنها ناقل بوده باشند. ورزشکاران بدن سالم و قوی دارند و می توانند این ویروس را دفع کنند. مسئله اینجاست که اصلا فوتبالی آغاز نشده که این ها در فوتبال دچار بیماری شده باشند. اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم هنگام برگزاری مسابقات فوتبال هیچ اتفاق بدی رخ نمی دهد.

منبع: طرفداری

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها