جزئیات بخشنامه نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌های اجرایی

طبق بخشنامه جدید از شنبه ۱۰ خرداد ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

جزئیات بخشنامه نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌های اجرایی

رفیع‌زاده معاون سازمان اداری و استخدامی کشورتصریح کرد: بخشنامه‌ای ۶ بندی در خصوص تداوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (فاصله گذاری هوشمند) در سطح کشور و در اجرای بند (۴) از مصوبات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون خدمات مدیریت کشوری ابلاغ شده است.

او ادامه داد: بر این اساس از شنبه ۱۰ خردادماه ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در تهران و استان‌ها با رعایت تبصره ۳ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و هر گونه تغییر در ساعت فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی اعم از ملی و استانی صرفا با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا تعیین و ابلاغ خواهد شد.

رفیع‌زاده با بیان اینکه در دستگاه های اجرایی خورد و خوراک تعطیل است گفت: فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های ادارات دولتی تعطیل است و صرفا امکان صرف آب جوش برای تهیه چای با لوازم شخصی توسط کارکنان فراهم است. همچنین امکان پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها وجود ندارد.

او افزود: صرف صبحانه و ناهار به صورت گروهی و فردی در سالن غذاخوری، سایر محل‌های عمومی ادارات و اتاق کار کارکنان ممنوع است و لازم است مسئولان ادارات از تهیه و توزیع غذا (جز در مورد کارکنان نوبت کاری و کشیک که در چارچوب مقررات مربوط انجام خواهد شد) خودداری و جلوگیری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها