آخرین وضعیت مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی هفته آینده اعلام می‌شود

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی آخرین نتایج پالایش مرحله دوم ثبت نام متقاضیان مسکن ملی هفته آینده اعلام می شود.

آخرین وضعیت مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی هفته آینده اعلام می‌شود

محمود محمود زاده اظهار داشت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی که از ۱۷ اسفند ماه سال ۹۸ آغاز و تا ۲۷ اسفند ماه ادامه پیدا کرد یک میلیون و ۳۶۰ هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کردند.

وی اظهارداشت: در مجموع ۵۳۰ هزار نفر از طریق سامانه و ۸۶۰ هزار نفر هم از طریق پیامک ثبت نام خود را انجام دادند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: به طور کلی ۵۳۰ هزار نفری که از طریق سامانه ثبت نام کرده بودند و اطلاعات سجلی آنها روی سامانه بارگذاری شده بود مراحل پالایش این دسته از متقاضیان انجام شد.

وی در ادامه از ریزش ۵۰ درصد ریزش متقاضیان مسکن ملی خبرداد و افزود: نتایج این پالایش اواخر هفته آینده اعلام می‌شود.

محمود زاده بیان داشت: همچنین ۸۶۰ هزار نفری که از طریق پیامک ثبت نام کرده بودند استان‌های که از حیث بهداشتی در شرایط پایداری قرار دارند هفته آینده اعلام خواهیم کرد که به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را بارگذاری کنند تا امکان پالایش برای این دسته از متقاضیان نیز وجود داشته باشد.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • mohsen
    0

    ما مردم ایران بیچاره ترین مردم دنیا هستیم در حالی که میشد تو بهترین حالت ممکن زندگی کنیم الان حداقل 90 درصدمون دچار فقر مشکلات زندگی هستیم ولی دیگه چی میشه کرد از ابن بدتر نسه شرایطمون صلوات

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      هفتادوسه سالمه هر وقترفتیم سراغ خرید مسکن دوبرابر شدونتوانستیم حالاهم مسکن ملی اوردش به سایز جیب مانمیخوره بالاخره حسرت بدل راهی دیار باقی میشویمو مسیوولین را سر پل سرات بازخواست میکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها