استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی تکذیب شد

یک منبع آگاه از تکذیب ارسال نامه‌ آملی لاریجانی به رهبر انقلاب مبنی بر درخواست استعفای خود از سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی تکذیب شد

یک منبع آگاه با تکذیب شایعه ارسال نامه‌ آیت‌الله آملی لاریجانی به رهبر انقلاب مبنی بر درخواست استعفای خود از سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در روز افتتاحیه مجلس یازدهم وی در جلسه دیگری حضور داشته و امکان حضور در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم را نداشته است.

در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیت‌الله آملی لاریجانی با ارسال نامه‌ای به رهبر انقلاب از سمت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام استعفا کرده است و به این بهانه در افتتاحیه مجلس یازدهم حضور نداشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    اینا واستعفا

  • ایرانی
    0

    نگران نباشید بعدآ تایید می شود...

  • ح
    0

    آخر مگر می شود ۳ برادر در یک مجمع باشند درآن مجمع تعارض منافع ایجاد و امور کشور با مشکل مواجه خواهد شد اساسا ایشان تصمیم درستی اتخاذ نموده اند..

  • mohsen
    0

    من تو ی شرکت کوچیک کار میکنم برادرم رو نتونستم ببرم تو شرکت کار کنه چون قانون این که دوتا برادر نمیتونن یجا باشن اونوقت 3تا برادر ایران گرفتن دستشون اگه این فساد نیست پس چیه

  • خاموش
    0

    وقتی در قوه قضائیه .این هم کار غیر قانونی کرد .وکار مثبت نکرد در مصلحت نظام هم کار مثبت نمی کند .پس ماندنش سودی ندارد

  • رحیمی
    0

    روزی که اکبر طبری دستگیر شد پرونده سیاسی ونفوذ حکومتی عاملی لاریجانی برای همیشه بسته شد وعیسای نبی ع هم دیگر نمی تواند او را زنده کند پس منتظر باشید که وی بزودی استعفا دهد . البته از او خواسته اند که قبل از این که کار به جاهای باریکتر کشیده شود استعفا دهد انهم از نوع محترمانه اش . دنیا دار مکافات است چنانچه شاعر گوید : چو بد کردی مباش ایمن ز افات که واجب شد طبیعت را مکافات .

  • کاربر ناشناس
    0

    خدارایکی داده صد نازونعمت وثروت مارا هم زده توی زمان تاعال قیامت خوش بحالهفت پشتشان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها