فضای گرم و دل انگیز در خانه با رایکا هوم

در خانه‌های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه‌سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ‌ها و وسایل، جلوه‌‌گری آن‌ها را بیشتر کرد.

فضای گرم و دل انگیز در خانه با رایکا هوم

رایکا هوم فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۶ با تکیه بر اصول و مبانی صحیح،‌ تجربه‌ و ایده پردازی، تداعی‌گر دکوراسیون داخلی مدرن و سلیقه شما در ایران آغاز کرده است. با گذشت بیش از چندین سال از شروع فعالیت تخصصی رایکا هوم، این مجموعه توانسته با کسب رضایت حداکثری مشتریان جایگاه ویژه‌ای در میان شرکت‌های مشابه کسب کند. تعهد و تضمین صفر تا صد پروژه ها از طراحی و اجرا تا اتمام آن با توجه لازم به تمام کمیت ها و ایجاد کیفیت مطلوب و برتر و دقت و سرعت در عمل، بدون هزینه های جانبی و هدر رفت هزینه و زمان،‌وجه تمایز این مجموعه بوده که موجب جلب اعتماد مشتریان شده است. رایکا هوم فرصت انتخاب و خرید از بین انواع مختلف و ده‌ها برند متنوع و معتبر در حوزه‌ی دکوراسیون داخلی را فراهم ساخته است.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگ‌سازی اجزای داخلی خانه است که با هدف زیباتر شدن و ایجاد یک فضای گرم و دل انگیز در فضای خانه می باشد. خصوصا در خانه های کوچک و نقلی آپارتمانی امروزی با استفاده از طراحی درست دکوراسیون داخلی منزل می‌توان این فضا را بهینه سازی کرد و با ایجاد هماهنگی بین اجزا، رنگ ها و وسایل، جلوه‌ گری آنها را بیشتر کرد.

بدنه اصلی:

نقل مکان به منزل نو همواره برای افراد یک خانه پر از هیجان و جذابیت است، اما گاهی اوقات نحوه دکوراسیون خانه به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصا بانوی خانه تبدیل می شود و شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید و طوری طراحی دکوراسیون خانه را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد.

علاوه بر آن در این منزل احساس نشاط و خوشحالی و راحتی داشته باشید. برای این کار شما نیاز دارید که نکات مهم در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی منزل را بدانید و وسایل مختلف از جمله مبلمان و رنگ دیوارها و بافت آن ها را به خوبی انتخاب کنید تا در هماهنگی با یکدیگر باشند و با یک نقشه از پیش تعیین شده وسایل را درست در سر جای خود قرار دهید و مرحله به مرحله مثل یک طراح داخلی حرفه ای، کار طراحی و دیزاین منزل خود را انجام دهید.

برای یک‌خانه زیبا و کم‌هزینه می‌توان از دورریزها و کم‌هزینه‌ترین وسایل خانه استفاده کرد؛ فقط کافی است دید هنری پیدا کنید؛ حتی با یک سرچ ساده در اینترنت و فضای مجازی می‌توانید یک دیزاین شیک و کم‌هزینه را پیدا کنید و خانه‌تان را تغییر دهید. با کمترین هزینه هم می‌توان شادبود و یک فنگ شویی زیبا در خانه داشت. من معتقدم خانه‌ای که هرچند وقت یک‌بار تغییری در آن ایجاد شود حتی اگر آن تغییر در حد جابه‌جا کردن وسایل منزل باشد، می‌تواند تأثیر زیادی در روح و روان داشته باشد.

این مجموعه توانسته است بر پایه‌ی تکنولوژی‌های نوین و تیم کارشناسان و همکاران مجرب خود، به یکی از بزرگ‌ترین و بهترین طراح و اجرا کننده طرح های دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک ایران تبدیل شود.

همچنین رایکا هوم بستری را فراهم کرده که متقاضیان سیستم های الکترونیکی و انواع دوربین های مداربسته بتوانند با مطالعه مشخصات فنی و دقیق , مشاهده نظرات دیگر خریداران و مشاوره با کارشناسان بهترین تصمیم را در جهت خرید سیستم مورد نظر خود اتخاذ کنند. معتقدیم قیمت کالا یکی از مهمترین معیارهای خرید موفق است .رایکا هوم با عقد قرارداد های تهیه کالا مستقیم از تولید کنندگان و عرضه مستقیم به خریداران، تمامی تلاش خود را برای عرضه کالا با بهترین قیمت کرده است . ضمانت اصالت کالا، گارانتی های معتبر و ضمانت بازگشت کالا از امکانات دیگری است که خریداران این اطمینان را داشته باشند علاوه بر قیمت مناسب کالای با کیفیت را دریافت می کنند.

پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند. سهم بیشتر این حس آرامش از طریق بینایی تامین می شود. در این نقل و انتقال، عناصر و عوامل بسیاری از جمله محیط و فضاهای پیرامون انسان مانند: رنگ، فرم و مدل ، نحوه چیدمان ،گل و گل خانه ، جریان هوا ، صدا و نور از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. ارتباط محیط واین عناصر فضاهای پیرامونی، باسلامت تن و روان، رشد و شکوفایی حقیقتی اثبات شده است.

شرکت رایکا هوم با تكيه بر اصول و مبانى مهندسى ، معمارى و تجربه ، تداعى گر ذهن و سليقه شما بوده و به روياهايتان واقعيت مى بخشد . هنر ما خلق طرح و زيبايى در رويا و انطباق آن با سلايق شماست و تخصص ما اجراى همان روياها در محيط و فضاى ساختمان است.

سیاست کلی رایکا هوم:

خلق بیش ترین مزیت برای مصرف کنندگان کالاها و خدمات حوزه صنعت ساختمان و تأمین رضایت حداکثری آنهاست. بنابراین این مجموعه تمامی تلاش خود را بر تولید و ارائه محتوای مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، جهت تسهیل در فرآیند مقایسه و انتخاب متمرکز کرده است. چشم انداز ما این است که بتوانیم با ارائه اطلاعات دقیق،فنی، به روز و دسته بندی شده متریال و خدمات ساختمانی ایران و جهان، سازندگان و مهندسان و سایر افراد را با علم و دانش و تجربه، فناوری ها و تکنولوژی ها و وسعت انتخاب های این حوزه آشنا کنیم.

شاید بپرسید بازسازی منزل صفر تا صد چگونه انجام میشود یا بازسازی خانه های قدیمی آیا به صرفه است؟ رایکا هوم به شما خواهد گفت . . .

ممکن است بعد از سال‌ها اقامت و سکونت در یک‌ منزل از فضای داخلی آن راضی نباشید و یا به دلیل فرسودگی تمایل به تعویض خانه داشته اما به دلایلی این کار امکان‌پذیر نیست از طرفی هم ساخت خانه دلخواه کار زمان‌بر و پرهزینه‌ای است، پس چه می توان کرد؟ راه حل این است که می‌توان خانه قدیمی خود را بازسازی و نوسازی کرده و آن را تبدیل به خانه رؤیایی خود کرد. حتی می‌توان با خرید یا اجاره خانه کلنگی و بازسازی خانه طبق سلیقه شخصی به مقصود موردنظر دست ‌یافت.

تیم حرفه ایی رایکا هوم با دارا بودن تیم قوی و تجربه کاری عالی و یک وب‌سایت حرفه ای و قوی با ظاهری بسیار شیک و زیبا تمامی این مراحل را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد داد.باماتماس بگیرید.

هدف ما در این مجموعه تحقق زندگی ایرانی بوسیله ی معماری مطلوب و جلب رضایتمندی مشتریان عزیزمان است. ما تلاش کرده ایم برای رسیدن به چنین هدفی هموراه پیش نیازهای لازم برای به عهده گرفتن چنین مسئولیت سنگینی را فراهم آوریم. شرکت معماری و بازسازی ساختمان رایکا هوم با گرد آوری نیروهای جوان و با سابقه و استفاده درست و حداکثری از توان همکاران خود و با تلفیق تجربه و انگیزه پروژه های خود را به بهترین حالت ممکن به سرانجام برساند. این گروه بزرگترین افتخار خود را در کسب رضایت و اعتماد کارفرمایان خود در مدت زمان فعالیت حرفه ای خود میداند. صداقت و درستی ؛ خدمات ویژه و تخصصی بودن در حرفه ی خود سه فاکتور اساسی می باشد که در طول تمام این مدت باعث شده که همواره شرایط حرفه ای خودمان را مطلوب تر کنیم. شرکت دکوراسیون داخلی رایکا هوم اعتقاد راسخ دارد که ساختمان زمانی رنگ واقعی خود را پیدا میکند که بر پایه ی دانایی و درستی استوار باشد زمانی پویا و پیشرو خواهد شد که همواره ممارستی با علم و دانش و مسئولیت پذیری در یک پروژه شکل بگیرد و مجموعه ی ما با علم بر این باورها شکل گرفته است تا بتواند به اهداف بزرگ خود در آینده دست یابد.

رایکا هوم با رعایت اصل شفافیت و اصول کیفیت این خدمات را فراهم آورده است. برای دریافت هرگونه مشاوره و اطلاع از انواع قیمت ها اعم از هزینه بازسازی خانه در سال 99 ، تعرفه طراحی داخلی 99، تعرفه نصب دوربین مدار بسته در سال 99 ، قیمت قفل الکترونیکی 99 ، لیست قیمت دستگیره های الکترونیکی سال 99 به وب ‌سایت رایکا هوم مراجعه کنید و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

09353222627 - 02188775364

شما در رایکا هوم همچنین می توانید :

• از تمامی محصولات حوزه های ذکر شده در بالا اطلاعات کسب کنید.
• با برندهای جدید و محصولات نوظهور صنعت ساختمان آشنا شوید.
• با حق انتخاب بالا، قیمت ها و ویژگی های مختلف محصولات را با محصولات دیگر مقایسه کنید.
• بدون حضور در بازارها ، انتخاب های خود را بررسی کنید.
• کارشناسان، طراحان و مهندسین مورد نظر را جهت ساخت سازه خود خواهید یافت.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها