هشدار جدی به مسافران مترو/ استفاده از ماسک در مترو الزامیست

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: استفاده از ماسک در شبکه مترو و حمل و نقل عمومی اجباری است.

هشدار جدی به مسافران مترو/ استفاده از ماسک در مترو الزامیست

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اظهار کرد: از روزی که استفاده از ماسک در شبکه مترو و حمل و نقل اجباری شد، تمهیداتی را اندیشیدیم و در همه‌ی ایستگاه‌های مترو فروشندگان ماسک مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه افزود: در حال حاضر در تمامی ایستگاه‌های مترو فروش ماسک وجود دارد و همکاران در ورودی گیت‌های ورودی به شهروندانی که ماسک ندارند تذکر می‌دهند.

او با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسافران، موضوع را بی اهمیت جلوه می‌دهند، گفت: ما همیشه تذکر می‌دهیم و استدعا داریم که شهروندان بحث استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

نوبخت ادامه داد: هر چقدر که شهروندان این موضوع را جدی نگیرند، هم برای خودشان و هم سایر شهروندان و همکاران ما خطر ایجاد می‌کنند.

او افزود: ما برخورد می‌کنیم و به پلیس هم گفته‌ایم که موضوع را جدی‌تر بگیرند و از شهروندان خواهش می‌کنیم که از ماسک استفاده کنند، در صورتی که شهروندان به این شرایط (عدم استفاده از ماسک) ادامه دهند، ما برخورد‌های جدی تری خواهیم داشت و از ورود آن‌ها به شبکه جلوگیری خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در پاسخ به این سوال که آیا داخل مترو هم نظارتی می‌شود، گفت: نظارت در داخل مترو امکان پذیر نیست، چراکه تعداد قطار‌ها زیاد هستند.

او افزود: در حال حاضر حدود ۸۰ هزار مسافر روزانه از مترو استفاده می‌کنند و فکر می‌کنیم که از هفته آینده مسافران ما بیشتر شوند و الزام است که مسافران از ماسک استفاده کنند.

نوبخت گفت: بزرگترین کاری که انجام دادیم این است که در شرایط تحریم توانسته‌ایم ناوگان را سراپا نگه داریم و درآمد ما در حال حاضر کاهش پیدا کرده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ادامه داد: خواهش می‌کنیم دولت و ستاد مبارزه با کرونا در بحث‌های مالی ما را کمک کنند و بتوانیم شرایط موجود را حفظ کنیم که شهروندان بتوانند شهرهایشان را به خوبی ادامه دهند.

نوبخت افزود: امیدواریم ۶۳۰ دستگاه واگن ما اضافه شود تا بتوانیم به سر فاصله کمتری برسیم و در حال حاضر سرفاصله خط ۲، ۳ دقیقه است.

او با بیان اینکه سرفاصله خط ۱ و ۴، ۳.۵ دقیقه است گفت: تمامی تمهیدات را توانسته ایم انجام دهیم، ولی نیاز حمایت‌های بیشتر هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ..
    0

    اگه كه خيلي شلوغ باشه ، ديگه ماسك هم جواب نميده ، حتما بايد فاصله آمدن واگنها كم بشه . خط بي آرتي كه افتضاحه ، من مجبورم براي محل كارم ، بي آرتي هاي خاوران آزادي و سوار بشم ، اينقدر جمعيت وحشتناك هست كه نگو ،،، خدا شاهده چند روزه كه بيست دقيقه بيشتر منتظر اتوبوس واميستيم ، تا يكي بياد... چرا مسئولين اينقدر بي فكر هستند ، بعد هم توقع دارند كه فاصله اجتماعي رعايت بشه . الهي هر كي كوتاهي ميكنه خدا لعنتش كنه....

  • خلیل
    0

    اقای نوبخت خسته نباشید شما و اقایان دکتر همه وهمه سه ماهه به این مردم گفته میشه ماسک بزنید دستکش بپوشید دستاتونو بشویید و..... من نوعی رعایت میکنم و یکعده واقعا رعایت میکنن اما یه عده بیماری نمیفهمند و متاسفانه شوخی میگیرن تو تهران استین کوتاه بدون ماسک دستکش شیلد اقایان زیادی تردد میکنن فکر میکنند با این رفتارشان فرهنگشون بالاست متاسفم که این دوستان بسیار بی فرهنگی را رواج میدهند کاش مردم ما را با مردم ژاپن مقایسه کنن اونموقع بگن چی به چی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها