معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر :

تهران در وضعیت زرد قرار گرفت

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به زلزله ظهر امروز شهرستان رودهن، استان تهران در وضعیت زرد قرار گرفت.

تهران در وضعیت زرد قرار گرفت

محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به زلزله دماوند و رودهن اظهار کرد: به محض وقوع زلزله در ساعت ۱۳:۴۱ در استان تهران و مازندران، یک تیم ارزیاب از شهرستان پردیس و یک تیم از شهرستان دماوند به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: هم اکنون در شهرستان دماوند و پردیس وضعیت قرمز اعلام شده است و همچنین شهرستان‌های معین استان دماوند در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهرستان‌های تهران هم وضعیت زرد دارند و تیم‌های واکنش سریع در آمادگی کامل هستند.

محمدی تصریح کرد : خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی در دماوند و رودهن گزارش نشده است، اما به جهت زلزله‌های اخیر که در دماوند رخ داد، محلی برای اسکان اضطراری تعبیه شده و همچنین در شمیرانات هم محلی برای اسکان اضطراری شهروندان در نظر گرفته شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احد
    0

    حتما باد نصفی از تهران بره زیر اوار و کشته بشن تا یه فکری برای زیرساختا بشه؟تهرون بخاطر زلزله بد بلایی سرش میاد میگید نه میبینید،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها