شناسایی ۳ پارکینگ احتکار خودرو در اراک/کشف ۷۴ دستگاه خودروی احتکار شده

فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی سه پارکینگ احتکار خودرو در طرح عملیاتی پلیس در شهرستان اراک خبر داد و گفت: در این طرح عملیاتی ۷۴ دستگاه خودروی احتکار شده کشف شد.

شناسایی ۳ پارکینگ احتکار خودرو در اراک/کشف ۷۴ دستگاه خودروی احتکار شده

سردار حسن مفخمی شهرستانک در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس و آغاز تحقیقات نامحسوس پلیسی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان در عملیات هایی جداگانه، سه پارکینگ دپو و احتکار خودروهای صفر را در شهرستان اراک شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، هر سه پارکینگ مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد ۷۴ دستگاه خودروی صفر که در این مکان ها احتکار شده بود، کشف شد.

سردارمفخمی شهرستانی ادامه داد: طی اجرای این طرح عملیاتی، سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بی‌نام‌
    0

    این‌ها‌را‌که‌شناسایی‌کردین‌‌مال‌‌بیشرف‌های دزده‌خودتان‌آنها‌را‌ به‌‌کسانی‌که‌خودرو‌نگرفتن‌با‌قیمت‌‌کارخانه‌بفروشید‌و‌پول‌‌شو‌‌برگردونی‌بهاحتکارکنندگان‌البته‌‌باید‌جریمه‌هم‌شامل‌حالشان‌ شود

  • ایرانی
    0

    تا حال مسئولین قوه قضاییه فکر کردند که دلیل ساده ی دزدی از هر نوعش فقط جدی نگرفتن ایشان است.

  • ناشناس
    0

    ببین چی شده بین خودشون چه سوتی ای دادن که یهو الان دارن پارکینگ خودرو پیدا میکنن و لو میدن. مگه گوشیه که تو جیب جابشه الان پیداش کنن یهو؟؟!!!! مسئولان تا حالا یعنی متوجه مافیایی خودرو نبودن؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها