پشت پرده ماجرای ریحانه پارسا و مهدی کوشکی / وقتی فرازمینی‌ها به زمین حمله کردند

نمی‌توان ماجرای کوشکی و پارسا را قضاوت کرد. برخی مدعی اند که اقدمات کوشکی و پارسا نوعی نمایش واقع نما بوده است؛ به این صورت که این دو قصد دارند از طریق نوعی واقعی جلوه دادن طرح نمایشی خود، موجب شهرت بیشتر خود شوند.

پشت پرده ماجرای ریحانه پارسا و مهدی کوشکی / وقتی فرازمینی‌ها به زمین حمله کردند

به گزارش خبر فوری ، حواشی مربوط به ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در حال بیشتر شدن است. از همان ابتدا حاشیه‌های فراوانی اطراف این زوج بازیگر وجود داشت. بسیاری اختلاف سنی این زوج و ازدواجشان در اوج شیوع کرونا را سوژه توئیت‌ها و پست‌های اینستاگرامی می‌کردند. با این حال، اوج ماجرا از توئیت ریحانه پارسا آغاز شد. این بازیگر تلویزیون و سینما نوشت: "یا بنویس حق طلاق می دید به زنهاتون بعد اسم خودتون را هم گذاشتید، مرد؟ ایموجی هم نزار.."

این توئیت بسیار جنجالی بود و مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا در ویدئویی کوتاه در استوری اینستاگرام اعلام کرد: "این روزها به خاطر توئیت ریحانه خیلی از من سوال می‌شه که حق طلاق چطوریه؟ من خیلی اعتقاد دارم که حق طلاق با مردِ صددرصد و چه لزومی داره حق طلاق با زن باشه؟ به نظر من این ایده خیلی درستی است که حق طلاق با مرد باشه، به قول قدیمی‌ها زن باید با لباس سفید بیاد خونه بخت و با کفن سفید هم بره!"

با این حال، این استوری پایان ماجرا نبود و قضیه چنان ادامه یافت که حتی کوشکی اعلام کرد که کنترل اینستاگرام همسرش را از او گرفته است.

آیا پای یک شو در میان است؟

گمانه‌زنی‌ها درباره حواشی کوشکی و پارسا بسیار گسترده بود. روزنامه فرهیختگان در خبری مدعی شد که اقدامات این زوج بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و شویی بیش نیست.

برخی کاربرهای توییتر از این نظریه حمایت کردند. کاربری درباره این احتمال نوشت: "به نظر من ماجرای توئیت ریحانه پارسا و استوری مهدی کوشکی یه بازی تبلیغاتیه! برای تئاتر، فیلم یا. این‌جور حرفا با واکنش سریع مخاطب و وایرال شدنِ شدید همراهه و خب اگه حدسم درست باشه دقیقن به هدف‌شون رسیدن. حالا باید دید چقدر نظر من می‌تونه درست باشه؟ نظر شما چیه؟"

نمی‌توان ماجرای کوشکی و پارسا را به همین راحتی قضاوت کرد. با این حال، برخی مدعی بودند که اقدمات کوشکی و پارسا نوعی نمایش واقع نما بوده است؛ به این صورت که این دو قصد دارند از طریق نوعی واقعی جلوه دادن طرح نمایشی خود، موجب شهرت بیشتر خود شوند.

ماجرای ولز؛ وقتی یک نمایش رادیویی آمریکا را به هم ریخت

نباید فراموش کرد که هنرمندان بسیاری در تاریخ بوده اند که از طریق واقع نمایی شو یا اجرای خود توانسته اند به شهرت و محبوبیت برسند. شاید اولین نمونه رسمی و امروزی آن حادثه نمایش رادیویی اورسن ولز باشد.

ولز یکی از بزرگترین کارگردانان هالیوود و خالق اثر بزرگ "همشهری کین" است. با این حال، او در جوانی کارگردان تئاتر و نمایش‌های رادیویی بود. این کارگردان جوان در یکی از نمایش‌‌های رادیویی خود اقدامی کرد که یک شبه نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

در 30 اکتبر 1938، هنگامی که برنامه‌های عادی از رادیو پخش می‌شدند، ناگهان یک بازیگر که نقش یک گوینده‌ی خبر را ایفا می‌کرد، پخش موسیقی را از ایستگاه رادیویی قطع کرد و با صدایی هراس‌زده به شنوندگان اعلام کرد که مشاهدات تلسکوپ‌ها از سه انفجار در مریخ خبر می‌دهد و سپس صحنه‌ای را از نزدیک در گراورز میل، شهری در نزدیکی پرینستون، نیوجرسی توصیف کرد. در ادامه این گزارش عجیب رادیویی، بازیگرانی که نقش شاهدان عینی را ایفا می‌کردند، مشاهدات خود از اشیاء پرنده ناشناس و موجودات عجیبی را شرح دادند که به پرتوهای حرارتی فوق‌العاده‌ پیشرفته‌ای مجهز بودند که می‌توانستند در یک لحظه ده‌ها نفر را به کام مرگ بکشانند.

این بخشی از نمایش واقع نمای رادیویی اورسن ولز بود که باعث شد سراسر شهر و بلکه کشور آمریکا به هم بریزد. دیلی‌نیوز یک روز بعد از این حادثه، شهر را چنین وصف می‌کند:

"هزاران نفر از شنوندگان سراسیمه از خانه‌های خود در نیویورک و نیوجرسی خارج شدند و بسیاری از آن‌ها با حوله‌هایی صورت خود را پوشانده بودند تا از خود در برابر گازهایی که موجودات فضایی شلیک می‌کردند محافظت کنند."

اورسن ولز پس از اجرای رادیویی خود که منجر به وحشت مردم شد، کارش به دادگاه هم کشید. او بعدا گفت که اصلا تصور نمی‌کرده که مردم این برنامه را جدی بگیرند؛ با این حال، اقدام جنجالی او باعث شهرت فراوانش گردیده و او را یک شبه به یک سلبریتی تبدیل کرد.

ماجرای شو واقع نما چیزی است که بعدها نیز به صورت های مختلف ادامه پیدا کرد و شاید اکنون نیز در حال تداوم است.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 31
  • ع
    0

    قوانین ازدواج بویژه حقوق خانواده امریست و در دفاع از حقوق زنان است و ضمانت اجرای آن حضور آقایان در زندان بابت عدم پرداخت نفقه و مهریه بعضا سایر موارد است لکن هیچ خانمی در ارتباط با حقوق زوج حداقل طی چند سال گذشته به زندان نرفته است در مجموع دامن زدن به موضوعات خانواده برنامه داخلی نیست بلکه پروژه ای طراحی شده از بیرون با هدف ایجاد زلزله شدید در حوزه خانواده ایرانی است..

  • لنگرودی
    0

    حالا شما هم اینقدر دامن نزنید شما دارید بزرگش میکنید وگرنه مورد خاصی نیست

  • بهلول
    0

    خبر فورى مثل اينكه خبرى ديگه نداره .اينقدر مسائل مهمتر است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      زن وشوهر. هیکل بزرگ عقل کوچیک کوچیک

  • کاربر ناشناس
    0

    انصافا شما دوتایی .....هستین حالم ازتون بهم میخوره

  • کاربر ناشناس
    0

    عمو بو گم بشو حالم ازتون بهم میخوره

  • کاربر ناشناس
    0

    همین کم داشتیم خجالت بکش مانند سایت دیوار خودتان را عرضه می کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی بی معنی است برید؟ تا باد بیاد

  • ناشناس
    0

    خبر فوری ایا اینکه هرروز راجع ب این دوتا عطیقه خبر میزارید هدفی دارید؟؟؟ایا پول بهتون میدن؟؟تورو بخدا قسم حالمونو بهم نزنید انقد

  • ناشناس
    0

    این دو تا احمق با کارهای مسخره شون ، خبر فوری رو سر کار گذاشتن ، خبر فوری هم ملت رو .

  • شامیتی
    0

    واقعا کانال زرد به شماها میگن .خب که چی

  • کوروش
    0

    قبول دارم که شما هم خرج دارید و باید از طریق تبلیغات درآمدزایی کنید، اما شان خودتونو حفظ کرده و برای همچین آدمای ضایعی تبلیغ نکنید.

  • سلیمی
    0

    یعنی این بی مغزی ها مختص اینا نیست کل سلبریدی ها اینطورین بیسواد و جاهل فقط دنبال پول و ثروت و شهرت....تف به شرفتون که شدین نون به نرخ روز خوردن فقط برای پوللللللللللل

  • کاربر ناشناس
    0

    لطفا به این زنهای مکشفه بی هنر ،هنر مند نگویید بلکه هنر بندند

    نظرات شما -
    • فریدون
      0

      عالی

  • ناشناس
    0

    دیگه دردی تو دنیا نیس غمی نیس فقط مونده ببینیم این دوتا سبک تازه ب دوران رسیده چه غلطی میکنن حالم بهم خورد اه

  • علی اکبر
    0

    حیف اون وقتی که برا نوشتن این مطلب گذاشتید و بیشترم حیف اون زمانی از ما برا خواندنش گرفتید.... اصلا مگه مهمه ؟؟!! اینا کین که شما دارید در موردشان مینویسید؟؟؟ رسانه در اختیارتونه، باهاش یه مشکلی رو حل کنید..

  • امیر
    0

    چکد میلیون ازینا گرفتید واقعا؟خوده شما با زدشون باعث تبلیغاتشونید

  • سعید
    0

    خبر فوری...خبر قوری.....

  • فرهادی
    0

    خبرفوری اینها چقدر برا تبلیغات بهت پول دادن ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    من شکل این خانم با این حجابش متنفرم

  • کاربر ناشناس
    0

    الگوی بدی هستی خانم

  • کاربر ناشناس
    0

    خبر فوری با گذاشتن اینها یعنی چه اخه چه اهمیتی دارند

  • فضول خان
    0

    آخه وقتی بهت دیکته میکنند چی پست کنی حداقل اول و آخرش رو حذف کن خنگه خدا که تابلو نشه یکی بهت گفته بنویس حق طلاق فلان و بهمان بعد گفته آخرش ایموجی هم نزار خب نزار چرا دستورش رو پاک نکردی خدا این چقدر خنگه با این سطح هوش غیر جلبک فقط میشد بازیگر بشه

  • پرتوی
    0

    خبرفوری خودت در این تنور تبلیغات دمیدی.

  • هامون
    0

    تیتر اول !!!!! چقدر گیرتون میاد در پررنگ جلوه دادن این بی هنرهای بی ارزش شما با این کار مخاطبان اصلی خودتونو از دست خواهید داد

  • زاگرس انارانی
    0

    خدا خفت کنه خبر فوری تواز این دوتا جلف جلفتر ی تبلیغاتچی!!!البته نگران نباشید سرنوشت این دو نفر مانند سرنوشت محمد علی نجفی وزن دومش میباشد که منجر به قتل شد

  • حانیه
    0

    چیه آخه هر روز هر روز ریحانه پارسا و اون شوهرش شما خودت با انها سرتون توی یه کاسه اس

  • راحله جعفری
    0

    بروبابا اصن به ماچه؟ خال به هم زن تراز این دوتانبود ؟ وای وای متاسفم.......

  • مریم عظیمی صدر
    0

    ماکه توزندگیون پرمشکل باهزارخسته گی میایم صفحه روکه بازمی کنیم جزخانم پارساوشوهرشون کسی نیس توروخداکم تبلیغ کنیددیگه مردیم ازبس که خبرتازه ای نیس جزشماها

  • الی صالح
    0

    خانم ریحانه تو واقعا هیچ چیزی نیست نه هنری،نه چهره ای و نه حتی محبوبیتی بین مردم روز به روز هم‌ داری با این کارهات منفور تر میشی همچنین همسرتون،ایشون دیگه باید تو این سن عاقل باشن و جلوی کارهای احمقانه شمارو بگیرن نه اینکه با شما قاطی بشن و کارهایی بکنید که آدم از جفتتون چندشش بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین خواننده سال" کدام خواننده بود؟