کارگروه ویژه پیشگیری از تخلف بهداشتی در تاکستان راه اندازی شد

دادستان تاکستان گفت: به منظور پیشگیری از تخلف بهداشتی، کارگروه پیشگیری از تخلف بهداشتی در این شهرستان راه اندازی شد.

کارگروه ویژه پیشگیری از تخلف بهداشتی در تاکستان راه اندازی شد

حسین رجبی، اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب تاکستان کارگروه تخصصی پیشگیری از تخلفات بهداشتی با محوریت افزایش امنیت غذایی و امنیت زیستی تشکیل شد.

وی افزود: کنترل بهداشت و افزایش امنیت زیستی در شهرستان از طریق تأمین غذای سالم ضروری است، زیرا در نهایت موجب حفظ سرمایه‌های انسانی، سرمایه‌های دامی و اقتصادی در کشور شده و جامعه‌ای سالم و عاری از بیماری را محقق می‌کند.

رجبی تصریح کرد: انجام این امر مستلزم همفکری، هم افزایی و همکاری دستگاه‌های متولی بهداشت با حمایت دستگاه قضائی خواهد بود که در این راستا به اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان که داوطلب اجرای تشکیل کارگروه تخصصی پیشگیری از بروز تخلف بهداشتی بوده ابلاغ شده و با حمایت و همکاری این دادسرا و حضور نماینده دادستان، شبکه بهداشت و درمان، محیط زیست و شهرداری تاکستان اقدام به تشکیل این کارگروه شده است.

وی یادآور شد: این کارگروه در راستای پیشگیری و رفع زمینه‌های بروز تخلف بهداشتی، رفع معضلات مرتبط با سلامت شهروندان، کاهش پرونده‌های قضائی بهداشتی، جلوگیری از هدر رفت منابع غذایی از طریق معدوم سازی محموله‌های فاسد، حفظ منابع غذایی و افزایش امنیت زیستی تحت نظارت مستقیم دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان فعالیت خواهد کرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها