سیاست‌مان حداکثر بازگشایی‌ها برای تامین معیشت مردم است

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه همه مشاغل فعلا بازگشایی نمی‌شوند، گفت: سیاست ما حداکثر بازگشایی‌ها برای تامین اقتصاد و معیشت مردم است.

سیاست‌مان حداکثر بازگشایی‌ها برای تامین معیشت مردم است

دکتر ایرج حریرچی با اشاره به بازگشایی‌های صورت گرفته، تاکید کرد: همه مشاغل فعلا بازگشایی نمی‌شوند و سیاست ما حداکثر بازگشایی‌ها برای تامین اقتصاد و معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه همه مشاغل و اصناف برای فعالیت باید به سامانه وزارت بهداشت (salamat.gov.ir) وارد شوند و بارکد مخصوص خود را دریافت کنند، افزود: تا کنون 86 درصد اصناف این بارکد را دریافت و پروتکل‌های مربوطه را دریافت کرده‌اند. اصناف بعد از دریافت پروتکل‌ها، مجاز به بازگشایی هستند.

معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: صنوفی که بارکد نگرفته‌اند نمی‌توانند بازگشایی داشته باشند.

وی خطاب به مردم نیز گفت: مردم هم با موبایل معمولی دوربین‌دار می‌توانند بارکد مربوطه را اسکن و چک کنند. بلافاصله پنج سوال بهداشتی در صفحه موبایل ظاهر می شود و می‌توانند به سوالات پاسخ دهند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • هادی
    0

    خوبس‌بسیار

  • خلیل
    0

    آقای معاون یعنی مساجد و مکام های زیارتی چون برای مردم معیشت ندارد تعطیل است

  • mohsen
    0

    تورو خدا نخندونمون شماها اگه سیاست بلد بودید که بعد 40 سال ما وضعیتمون این نبود 90درصد مردم رو بردید زیر خطر فقر یه پرایدو صد ملیون میندازید بهمون الان میگید ما به فکر معیشت مردم هستیم بترسید از اون روزی که نامه اعمالتون رو بدن دست چپتون که دیگه پول و ثروت بدردتون نمیخوره زودتر از خواب غفلت بلند بشید توبه کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها