پزشک تراکتور: تا ۲ روز آینده تست مجدد از تمام بازیکنان گرفته خواهد شد/ فعلا اجازه تمرین وجود ندارد

پزشک تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد تا دو روز آینده از تمام بازیکنان تست مجدد کرونا گرفته خواهد شد.

پزشک تراکتور: تا ۲ روز آینده تست مجدد از تمام بازیکنان گرفته خواهد شد/ فعلا اجازه تمرین وجود ندارد

پدرام خداقلی زاده، پزشک تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به خبر مشکوک بودن تست چهار بازیکن تیم فوتبال تراکتور، اظهار داشت: برای صدور مجوز تمرین تیم طبق پروتکل‌ها باید از بازیکنان تست PCR می‌گرفتیم. بر همین اساس ما هم تست غربالگری ابتدایی را چند روز پیش انجام دادیم و بر اساس آن چهار نفر از بازیکنان ما مشکوک به کرونا هستند و قرار است دوباره از آنها تست گرفته شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تست مجدد از بازیکنان تراکتور گرفته خواهد شد و آیا این تست مختص تمام بازیکنان است یا خیر؟ گفت: تا دو روز آینده تست مجدد انجام خواهد شد و دوباره از تمام تیم‌ها تست کرونا خواهیم گرفت.

پزشک تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه بازیکنان مشکوک این تیم در چه وضعیتی قرار دارند و آیا تمام موارد مشکوک مربوط به بازیکنان است، گفت: بله، تمام موارد مربوط به بازیکنان است و ما این بازیکنان را قرنطینه کرده‌ایم.

خداقلی‌زاده در پایان در مورد اینکه قبلا گفته می‌شد هیچ مورد مثبتی در تیم تراکتور وجود ندارد، یادآور شد: من هیچ خبری از این موضوع ندارم. من از زمانی که جواب تست‌ها را گرفتم به باشگاه نامه نوشتم که هیچ تمرینی نباید شروع شود و اجازه چنین کاری هم طبق پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها